افشا مشخصات کامل آنر X30 Max 5G

افشا مشخصات کامل آنر X30 Max 5G

شرکت آنر در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند آنر X30 Max 5G را در روزهای آینده معرفی کند و اکنون که در نزدیکی زمان رونمایی قرار داریم، مشخصات کامل دستگاه مورد اشاره به بیرون درز پیدا کرد.

Honor X30 Max قرار است فردا معرفی شود. در حالی که آنر برخی از مشخصات آن را تایید کرده است، یک افشای اطلاعات تمام جزئیات گوشی را فاش کرده است. گوشی جدید آنر یک دستگاه 5G میان رده خواهد بود که نقطه اصلی فروش آن نمایشگر بزرگ آن است. اسکرین شات هایی از صفحه محصول گوشی که در Weibo منتشر شده است نشان می دهد که ویژگی های بسیار بیشتری به جز صفحه نمایش بزرگ وجود دارد.

Honor X30 Max دارای صفحه نمایش 7.09 LCD با بریدگی قطره ای و رزولوشن 2280 x 1080 خواهد بود. پنل RGBW دارای طیف رنگی DCI-P3، محافظت در برابر نور آبی و چندین ویژگی محافظت از چشم است. آنر می گوید که این گوشی دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 90 درصد است و برای حمل با یک دست طراحی شده است. دارای ضخامت 8.3 میلی متر و گوشه های خمیده 35 درجه است که در دست گرفتن آن راحت است.

یک پردازنده Dimensity 900 5G وجود دارد که آن را تغذیه می کند و با 8 گیگابایت رم جفت می شود. خریداران می توانند گوشی را در انواع حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی تحویل بگیرند. GPU Turbo X، موتور گرافیکی جدید Honor وجود دارد که در Honor V40 نیز موجود است.

برگه مشخصات تایید می کند که این گوشی دارای یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین دوگانه 64 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی در پشت خواهد بود. این گوشی دارای NFC، اسکنر اثر انگشت در کنار، بلندگوهای استریو متقارن و فناوری صوتی HONOR Histen خواهد بود.

Honor X30 Max یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی دارد. وقتی فردا عرضه شود، در رنگ های بنفش گرادیان، آبی و مشکی در دسترس خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو Magic V2 RSR Porsche Design آنر معرفی شد

نظرات در مورد : افشا مشخصات کامل آنر X30 Max 5G

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *