سامسونگ کد منبع را برای سری گلکسی اس 23 منتشر کرد

سامسونگ کد منبع را برای سری گلکسی اس 23 منتشر کرد

توسعه دهندگان، آماده باشید – سامسونگ در آخر هفته چیز بسیار جالبی را برای بازی با آن عرضه کرده است. اکنون که سری Galaxy S23 اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را دریافت می‌کند، OEM کره‌ای شروع به راه‌اندازی مجموعه‌ای از بسته‌های منبع هسته در مرکز انتشار منبع باز خود کرده است، که از نسخه‌های جهانی و ایالات متحده این پرچمدار شروع شده است.

برای کسانی که نمی دانند، اندروید از هسته لینوکس در هسته خود استفاده می کند. در نتیجه، هر سازنده ای که دستگاه های مجهز به اندروید را ارسال می کند، موظف است منابع هسته خود را در صورت درخواست برای مطابقت با مجوز عمومی عمومی گنو نسخه 2 منتشر کند. در حالی که بسیاری از شرکت ها به هر دلیلی انتشار منابع هسته را به تاخیر می اندازند، سامسونگ سابقه بسیار خوبی دارد. در این رابطه. سری گلکسی S22 منابع هسته خود را طی دو هفته پس از ورود به بازار در سال گذشته منتشر کرد و زمان آن فرا رسیده است که خانواده گلکسی S23 به میراث خود ادامه دهند.

همانطور که قبلا ذکر شد، دو نسخه مختلف از کد منبع در زمان گزارش موجود است، برای شماره مدل SM-S91xB و SM-S91xU. بنابراین، این نسخه منبع هسته به طور کامل تمام انواع منطقه ای گلکسی S23 را پوشش نمی دهد. با این وجود، این اولین باری است که یک پرچمدار گلکسی اس چیپست های کوالکام را در تمام نسخه های گوشی در سراسر جهان بسته بندی می کند، به این معنی که می توان با ترکیب بسته ها، یک درخت هسته یکپارچه ایجاد کرد.

منابع هسته به آسانی برای دانلود در دسترس کسانی است که مایل به توسعه، سرهم بندی کردن، یا به سادگی کاوش یک دسته جدید از کد هستند. برای دریافت آرشیو کد کافیست لینک زیر را لمس کنید.

وقتی صحبت از صحنه توسعه شخص ثالث می شود، یک نسخه منبع هسته با تاریخچه commit مناسب بسیار برای جامعه مودینگ مفید است. مراقب فروم های فرعی دستگاه خاص باشید، زیرا پروژه های هیجان انگیزی در راه شما هستند.

منبع

4.8/5 - (30 امتیاز)

بیشتر بخوانید  بررسی تبلت گلکسی A10 سامسونگ

نظرات در مورد : سامسونگ کد منبع را برای سری گلکسی اس 23 منتشر کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *