تا 10 روز آینده فروش آنلاین طلا قانونی خواهد شد

فروش آنلاین طلا

فروش آنلاین طلا | این روزها بسیاری از افراد به دنبال این موضوع هستند که ارزش پولشان در این شرایط کاهش نیابد و به نوعی بتوانند امرار معاش نمایند به همین علت اقدام به خرید ارز و سکه و طلا در بازار می نمایند ولی مدتی بود که دیگر امکان خرید و فروش آنلاین طلا وجود نداشت.

فروش آنلاین طلا

پس از ورشکستگی وبسایت سکه ثامن و طرح مسئله ی فروش اینترنتی طلا، به دفعات اعلام شد که امکان خرید و فروش اینترنتی طلا بر اساس قانون ممنوع شد و هشدارهایی بر این قضیه به کاربران از سوی نهادهای دولتی و خصوصی داده شد. اما بر این اساس با یک جستجوی ساده می‌ توان سایت‌های زیادی را پیدا کرد که در این موضوع فعالیت می‌ نمایند و این مسئله احتیاج به یک ساماندهی دارد. سخنگوی اتحادیه کسب‌ و کارهای اینترنتی اکنون اعلام کرده است که این مسئله تعیین و تکلیف شده است و تا 10 روز بعد فروش آنلاین طلا باز هم قانونی خواهد شد.

فروش آنلاین طلا

رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کسب‌ و کارهای اینترنتی با اشاره به سازماندهی فروش طلا در اینترنت، خبر از جلسه‌ ای داد که برای سازماندهی همین مسئله برگزار شده است و در آن یک عضو از اتحادیه طلا و جواهر، کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف و اعضای مرکز توسعه تجارت الکترونیک و بعضی دیگر از سایر نهادهای مربوطه حضور یافته بودند:

در طی این جلسه این تعامل ایجاد شد تا در آخر بتوان از تکرار شدن پرونده ای نظیر سکه ثامن جلوگیری گردد و فعالیت در این زمینه به عنوان یک رسته با حساسیت بالا به صورت نظام‌ مند و همراه با قوانین خاص قانونی نظارت گردد. هم اکنون نماد اعتماد الکترونیک همه ی سامانه‌ های فروش سکه و طلا در اینترنت تا زمان تعیین تکلیف و دریافت مجوز از  سوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و در نهایت درخواست نماد اعتماد الکترونیکی برای  بررسی و صدور مجدد، لغو گردیده است.

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  در سال 2018 میلادی کدام کشورها به عنوان فقیرترین کشورهای دنیا بودند ؟

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تا 10 روز آینده فروش آنلاین طلا قانونی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *