تاریخ عرضه اروپا Mate 50 Pro هوآوی مشخص شد

تاریخ عرضه اروپا Mate 50 Pro هوآوی مشخص شد

هفته گذشته، هواوی سری Mate 50 را در چین معرفی کرد. جدیدترین پرچمداران این شرکت یک روز قبل از سری آیفون 14 اپل رونمایی شد. اکنون، بزرگ‌ترین برند گوشی‌های هوشمند جهان، تایید کرده است که یکی از گوشی‌های پریمیومی جدید معرفی‌شده خود را به اروپا می‌آورد.

اگرچه این شرکت تنها دو محصول را در دعوتنامه فهرست می‌کند، مشاور @RODENT950 پیشنهاد می‌کند که EMUI 13 نیز می‌تواند در کنار آنها ارائه شود. برای کسانی که نمی‌دانند، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های هوآوی در خارج از چین همچنان از EMUI استفاده می‌کنند، اگرچه در چین به سیستم عامل HarmonyOS تغییر داده است.

EMUI 12 مبتنی بر اندروید 11 در اواخر آگوست 2021 معرفی شد. از این رو، شرکت می تواند EMUI 13 را اواخر این ماه معرفی کند. متأسفانه، مشخص نیست که آیا این نسخه به نسخه اصلی اندروید ارتقا خواهد یافت یا خیر. اما چیزی که ما با اطمینان می دانیم این است که GMS (خدمات تلفن همراه گوگل) را ندارد.

هوآوی به دلیل معرفی محصولات مشابه در چندین بازار اروپایی به طور همزمان شناخته شده است. از این رو، احتمال وجود دارد که این دو گوشی در کشورهای دیگر همسایه آلمان معرفی شوند. اما متأسفانه در حال حاضر تاییدی برای همین موضوع نداریم.

در هر صورت، به غیر از EMUI 13، همه چیز را در مورد Mate 50 Pro و Nova 10 می دانیم زیرا آنها قبلاً رسمی هستند. فقط باید تا 26 سپتامبر صبر کنیم تا از قیمت و در دسترس بودن آنها در اروپا مطلع شویم.

به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا هوآوی محصولات جدید را راهی بازار اروپا کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت MatePad Pro 12.4 هوآوی در راه است

نظرات در مورد : تاریخ عرضه اروپا Mate 50 Pro هوآوی مشخص شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *