درز اطلاعاتی از گوشی OnePlus 10T

درز اطلاعاتی از گوشی OnePlus 10T

برند چینی گوشی‌های هوشمند OnePlus اخیراً اعلام کرده است که پرچم‌دار آینده آن‌ها، OnePlus 10T، در تاریخ 3 آگوست به بازار عرضه خواهد شد. پیش از عرضه، OnePlus برخی از جزئیات کلیدی در مورد سیستم دوربین گوشی هوشمند را تایید کرده است.

OnePlus 10T 5G دارای سیستم دوربین سه گانه در عقب خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 خواهد بود. سایز سنسور 1/1.56 اینچ بوده و از لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی تصویر پشتیبانی می کند. 10T 5G علاوه بر دوربین اصلی، یک دوربین اولتراواید 119.9 درجه خواهد داشت. یک سنسور دوربین ماکرو نیز وجود خواهد داشت. شایعات حاکی از آن است که 10T 5G دارای یک دوربین 16 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

این شرکت تایید کرده است که Hasselblad در سیستم و توسعه دوربین OnePlus 10T دخالتی ندارد. در مقابل، این دستگاه دارای موتور وضوح تصویر (ICE) است که با الگوریتم به روز شده ارائه می شود و دوربین تلفن هوشمند را قادر می سازد تا تصاویر را سریعتر و با جزئیات بیشتر ثبت کند.

تا کنون، اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که 10T دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی منحنی E4 AMOLED با وضوح Full HD+ و فناوری LTPO خواهد بود. نرخ نوسازی 120 هرتز و حفره دوربین در وسط نمایشگر جای خواهد گرفت. این دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. انتظار می رود باتری 4800 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و از شارژ سریع SuperVOOC 150 واتی پشتیبانی کند.

اکنون سیستم دوربین سه گانه مشخص شده که دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS و EIS است. در مورد دو دوربین دیگر، یک لنز 16 مگاپیکسلی اولتراواید و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. این اسمارتفون به احتمال بسیار دارای یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو خواهد بود.

اطلاعات بیشتری موجود نیست و باید منتظر اخبار تکمیلی باقی ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی وان پلاس اوپن فاش شد

نظرات در مورد : درز اطلاعاتی از گوشی OnePlus 10T

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *