با ال جی SIGNATURE خانه ای زیبا داشته باشید

SIGNATURE

کمپانی ال جی با ارائه سری لوازم خانگی SIGNATURE دستگاه های خانگی بسیار زیبا و قدرتمندی را در اختیار خانواده ها قرار می دهد. این سری از لوازم خانگی ال جی ، اجناسی ممتاز در آشپز خانه شما خواهد بود. الجی با سری محصولات آشپزخانه توکار SIGNATURE KITCHEN SUITE فوق العاده شیک خود ، زیبایی را به خانه میآورد.

الجی در نمایشگاه IFA برلین از سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE خود رونمایی کرد. این لوازمخانگی که به صورت اختصاصی برای بازار اروپا طراحی شدهاند، شامل سری محصولاتی بسیار مدرن و پیشرفته میشوندکه به صورت توکار در آشپزخانه قرار گرفته و میتوانند نیاز یک سبکزندگی اروپایی خاص و ایده آل را برآورده کنند. لوازم خانگی توکار هوشمند الجی به صورت اختصاصی در غرفهای در قسمت Sommergarten در بیرون از نمایشگاه اصلی به نمایش درمیآیند. این غرفه تعاملی و آموزنده که شبیه باغی معلق طراحی شده جزئیات طراحی و کارایی این محصولات را در بزرگترین نمایشگاه تجاری اروپا برای مشتریان محصولات الکترونیکی مصرفی به نمایش میگذارد.
سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE به خاطر فرصتهای جدید در بازار محصولات بسیار پیشرفته آشپزخانه در اروپا عرضه شدهاند. در توسعه این سری محصولات از طراحی و فناورهای پیشرفته این حوزه زیر نظر برترین متخصصان استفاده شده است. آشپزخانههای جمع و جور در اروپا باعث شده تا تقاضا برای محصولات توکاری که باعث استفاده بهینه از فضای آشپزخانه میشوند افزایش پیدا کند. با توجه به استراتژی الجی برای بازار قدرتمند اروپا در زمینه لوازم خانگی پریمیوم، حفظ مزیت رقابتی در زمینه لوازم خانگی توکار پریمیوم برای الجی بسیار مهم است. سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE الجی به زودی در ایتالیا و دیگر بازارهای کلیدی اروپا نیز به نمایش درخواهند آمد.
سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE الجی ترکیبی از ساخت تخصصی، طراحی نوآورانه، عملکرد قدرتمند، بازده بالا و خدمات پریمیوم و ممتاز هستند. به همین خاطر است که الجی برای عرضه محصولات خود در اروپا از متخصصان ایتالیایی طراحی آشپزخانه، آقای Valcucine و Arclinea برای به نمایش گذاشتن بهترین عملکرد در بهترین شکل استفاده کرده است. کار کردن با Valcucine و Arclinea به الجی این امکان را داد تا مفاهیم مینیمالیستی بودن، مخفی بودن و خودکار بودن را در یک قالب به خوبی جا دهد. این محصولات به گونهای طراحی شدهاند تا کاملا با فضای آشپزخانههای فعلی منطبق شده تا بهترین محیط آشپزی را برای سلایق مختلف اروپایی مهیا کرده به عنوان لوازم آشپزخانه سفارشی و یا استاندارد نیاز آنها را برطرف کند. سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE الجی با طراحیهای متنوعی شامل پنل پولیش شده بسیار زیبا، طراحی مینیمالیستی لاکچری، استیل ضد زنگ درخشان و مدلهایی با طراحی استاندارد امروزی عرضه خواهند شد.
با سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE الجی یک آشپزی متفاوت را تجربه کنید. این سری محصولات شامل اجاق، اجاقگاز رومیزی، یخچال، ماشین ظرفشویی و قهوهساز میشوند. خانهدارها از قابلیتهای متنوع و پیشرفته اجاق الجی شگفت زده خواهند شد. تواناییهایی مثل پختن غذاهایی خوشمزه و سالم با فناوری بخار پیشرفته، فناوری ProHeat™ برای پخت یکنواخت و متوازن غذا و البته قابلیت Speed Clean™ برای راحت و سریع تمیز کردن مواد غذایی پاشیده شده و کثیفیهای داخل اجاق. همچنین الجی از اجاقگاز دیواری با طراحی بینظیر و در شیشهای زیبا و همچنین ظرفشویی مجهز به فناوری بخار بسیار داغ رونمایی خواهد کرد.
قابلیت اتصال وایفای باعث میشود تا سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE الجی کاملا با پلتفرمهای هوش مصنوعی مثل دستیار گوگل و الکسای آمازون هماهنگ باشند. قابلیت اتصال هوشمند به کاربر این امکان را میدهد تا کارهای بیشتری را از راه دور انجام دهد. کارهایی مثل: به دنبال دستور غذا گشتن با نرمافزارهایی مثل Innit ، SideChef و Drop ؛ فرستادن دستور پخت به اجاق گاز، گرم کردن اجاق گاز قبل از گذاشتن غذا در آن و البته تنظیم حالت درست پختن و نظارت بر تمام فعالیتهای لوازم آشپزخانه.
آقای Song Dae-hyun رئیس بخش لوازم خانگی و تهویه هوای الجی میگوید: ما بسیار خوشحالیم که توانستهایم سری محصولات SIGNATURE KITCHEN SUITE الجی را به بازار اروپا معرفی کنیم. ما مطمئنیم که ترکیب فناوری هوشمند ما و لوازم خانگی هوشمند و پیشرفته، میتواند به خوبی با برندهای قدیمی اروپا رقابت کند.

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : با ال جی SIGNATURE خانه ای زیبا داشته باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *