گوشی های جدیدی از پوکو در راه است

گوشی های جدیدی از پوکو در راه است

شرکت پوکو هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند خود را معرفی می کند و در این بین انتظار داریم بزودی نسل جدیدی از محصولات این برند شیائومی را شاهد باشیم.

مدتی است که پوکو هیچ گوشی هوشمند جدیدی عرضه نکرده است. با این حال، چندین گوشی هوشمند پوکو، از جمله Poco X5 و X5 Pro، در سایت‌های مختلف گواهی‌نامه مشاهده شده‌اند که به عرضه قریب‌الوقوع آن اشاره می‌کند. امروز، گوشی دیگری از برند فرعی شیائومی در وب‌سایت BIS India اما بدون نام یا جزئیات دیگر ظاهر شده است.

همانطور که توسط Mukul Sharma کشف کرده است، دستگاه ناشناخته Poco دارای شماره مدل 22127PC95I است. نام بازاریابی این گوشی هنوز یک رمز و راز است زیرا این اولین حضور آنلاین آن است. این گوشی می تواند به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده قدرتمند معرفی شود. وب سایت BIS (دفتر استانداردهای هند) هیچ جزئیاتی در مورد این گوشی به جز شماره مدل فاش نمی کند. با این حال، اشاره می کند که این دستگاه به زودی در بازار هند عرضه خواهد شد.

در اخبار مرتبط، Poco X5 5G اخیراً در چندین سایت صدور گواهینامه از جمله SIRIM مالزی، مرجع BIS هند و FCC ایالات متحده مشاهده شد. گزارش ها حاکی از آن است که این گوشی می تواند یک نسخه تغییر نام تجاری یا تغییر یافته از Redmi Note 12 5G باشد که اخیراً در چین عرضه شده است.

گزارش شده است که این گوشی با صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED FHD+ 120 هرتزی عرضه می شود و دارای پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 1 در زیر کاپوت است. این می تواند دارای رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2 باشد و سیستم عامل اندروید 12 مبتنی بر MIUI 13 را اجرا کند. برای عکاسی، شایعه شده است که یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی + 2 مگاپیکسلی عمق در پشت وجود دارد. ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی داشته باشد.

علاوه بر این، Poco X5 Pro 5G اخیراً در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه نیز حضور داشته است. گزارش شده است که این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 67 واتی است. این دستگاه روی MIUI 14 خارج از جعبه اجرا می شود و از باندهای n5، n7، n38، n41، n77 و n78 5G پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  گوشی پوکو M6 Pro 5G معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی های جدیدی از پوکو در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *