دریافت اندروید 13 توسط گوشی V30 ال جی قدیمی

دریافت اندروید 13 توسط گوشی V30 ال جی قدیمی

سال‌های نه چندان دور، ال‌جی یکی از بازیگران کلیدی در بازار گوشی‌های هوشمند بود. اگرچه هرگز نتوانست به اوج برسد، اما این شرکت توانست با فناوری های نوآورانه نامی برای خود دست و پا کند. به خصوص مدل های پرچمدار یعنی سری G از مهم ترین محصولات سازنده کره جنوبی بودند. با این حال، امروز شرایط متفاوت است زیرا ال جی تولید گوشی های هوشمند را متوقف کرده و مدل هایی که در بازار وجود داشتند به فراموشی سپرده شده اند. با این وجود، LG V30 دوباره از طریق پشتیبانی رسمی Lineage OS زنده می‌شود.

برای کسانی که ممکن است با سیستم عامل Lineage آشنا نباشند، این نسخه ای از اندروید است که مزایای زیادی را برای دستگاه های قدیمی ارائه می دهد. تیم سازنده این نرم افزار چشمگیر این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که از تلفن های قدیمی خود برای مدت طولانی تری لذت ببرند و یک ارتقا بصری و ویژگی های امنیتی به روز ارائه می دهند. آخرین دستگاهی که از این قابلیت بهره مند شد ال جی وی 30 بود.

LG V30 برای دریافت پشتیبانی رسمی از Lineage OS. حتی در سال 2023، سخت افزار V30 همچنان قادر به اجرای نرم افزار Lineage OS است و طراحی کلی آن مدرن و از نظر بصری جذاب است. پشتیبانی از سیستم عامل Lineage برای همه نسخه‌های LG V30، از جمله مدل‌های آنلاک شده و مدل‌های خاص اپراتور در دسترس است.

به‌روزرسانی نرم‌افزار به‌عنوان LineageOS 20 فهرست شده است که بر اساس جدیدترین اندروید 13 ساخته شده است. این یک دستاورد چشمگیر است با توجه به اینکه نرم‌افزار رسمی V30 در اندروید 9 در سال 2019 محدود شده بود و پشتیبانی آن در سال 2020 به پایان می‌رسد. برای کسانی که علاقه مند به تلاش هستند. از سیستم عامل Lineage در V30 یا سایر تلفن های اندرویدی قدیمی تر، رام را می توان مستقیماً از کاتالوگ دانلود کرد.

در حالی که فرآیند ارتقاء نرم افزار ممکن است نیاز به مطالعه و تمرکز داشته باشد، مطمئناً ارزش تلاش را دارد. این دلگرم‌کننده است که شاهد پشتیبانی مداوم Lineage OS برای دستگاه‌های قدیمی‌تر باشیم و اطمینان حاصل کنیم که کاربران می‌توانند بهترین استفاده را از دستگاه‌های خود حتی پس از اینکه سازنده پشتیبانی را قطع کرد، داشته باشند. فقط می‌توان امیدوار بود که دستگاه‌های بیشتری، از جمله سایر مدل‌های ال‌جی، در آینده از سیستم‌عامل Lineage OS و دیگر کاستوم رام‌های مشابه استفاده کنند.

بیشتر بخوانید  جشنواره فروش گوشی ال جی جی 5 در شهرهای ایران

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دریافت اندروید 13 توسط گوشی V30 ال جی قدیمی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *