ایربادز JBL Tour Pro 2 با طراحی جدید معرفی شد

ایربادز JBL Tour Pro 2 با طراحی جدید معرفی شد

JBL از هدفون بی سیم Tour Pro 2 با رابط هوشمند LED در کیس شارژ رونمایی کرد. هدفون  بی سیم جدید با پیشرفت های قابل توجهی نسبت به مدل قبلی، Tour Pro Plus، عرضه می‌شود. این شرکت همچنین هدفون بی سیم Tour One M2 را با ANC تطبیقی ​​واقعی معرفی کرد.

ادعا می شود که JBL Tour Pro 2 اولین هدفون بی سیم با صفحه کنترل LED لمسی در کیس شارژ آن است. صفحه نمایش LED کاربر را قادر می سازد موسیقی پخش کند، تماس ها را دریافت کند، هدفون ها را تنظیم کند و پیام ها و اعلان ها را دریافت کند.

صفحه نمایش 1.45 اینچی LED شبیه یک رابط ساعت هوشمند است و کاربر را قادر می سازد تا فعالیت های زیادی را خارج از گوشی هوشمند انجام دهد. Tour Pro 2 دارای قابلیت حذف نویز تطبیقی، سازگاری با بلوتوث 5.3 LTE، درایورهای 10 میلی متری و تا 40 ساعت زمان پخش کلی است. هدفون‌ بی‌سیم JBL Tour Pro 2 نسبت به مدل قبلی خود پیشرفت‌های قابل توجهی دارند، اما همچنان تنظیمات شش میکروفون Tour Pro Plus را حفظ کرده‌اند.

ایربادز JBL Tour Pro 2 با طراحی جدید معرفی شد

JBL همچنین هدفون بی سیم Tour One M2 را معرفی کرد که با درایورهای JBL Pro-tuned، اتصال بلوتوث 5.3 و حداکثر 30 ساعت فعالیت با ANC فعال ارائه می شود. همچنین دارای قابلیت شارژ سریع است، با 10 دقیقه شارژ که 5 ساعت انرژی تولید می کند. این گجت پوشیدنی در رنگ های مشکی و شامپاین از ژانویه 2023 در دسترس خواهند بود. JBL Tour Pro 2 با قیمت 249 یورو (249 دلار) در حالی که Tour One M2 با قیمت 299 یورو (299 دلار) به فروش می رسد. جزئیات قیمت در حال حاضر مربوط به در دسترس بودن این دو مدل در اروپا است.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت JBL مراجعه کنید. این کمپانی در تلاش بوده محصولات متنوعی در بخش دستگاه های صوتی ارائه دهد. انتظار داریم بزودی مدل های جدیدی را عرضه دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی JBL از مجموعه هدفون و اسپیکر جدید

نظرات در مورد : ایربادز JBL Tour Pro 2 با طراحی جدید معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *