انتشار آپدیت امنیتی ماه نوامبر برای گوشی های تاشو سامسونگ

انتشار آپدیت امنیتی ماه نوامبر برای گوشی های تاشو سامسونگ

شرکت سامسونگ به تازگی آپدیت امنیتی ماه نوامبر را برای گوشی تاشو نسل جدید سری Galaxy Z Fold 3 منتشر کرد. آپدیت نرم افزاری که علاوه بر ارتقا سطح امنیتی، برخی مشکلات قبلی را هم برطرف می سازد.

می توانید انتظار داشته باشید که Galaxy Z Fold 3 حداقل سه به روز رسانی اصلی اندروید شامل اندروید 12، اندروید 13 و اندروید 14 را دریافت کند. سامسونگ همچنین تضمین می کند که Galaxy Z Fold 3 حداقل چهار سال به روز رسانی امنیتی دریافت خواهد کرد.

به تازگی سامسونگ به‌روزرسانی نوامبر 2021 را برای دستگاه‌های Galaxy Z Fold 3 در کره جنوبی و برخی بازارهای جهانی ارائه کرده است. طبق اعلام SamMobile، به‌روزرسانی سیستمی در اروپا شماره ساخت F926BXXS1AUJB بوده و شماره ساخت نسخه کره جنوبی F926NKSU1AUJ7 است.

علی‌رغم عدم تطابق نام میان‌افزار، هر دو آپدیت شامل وصله امنیتی نوامبر از Google و مجموعه‌ای از اصلاحات امنیتی اضافی از سامسونگ هستند. مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی را به پرچم‌دار تاشو سامسونگ می‌آورد یا خیر.

ناگفته نماند که در ماه های گذشته نیز پس از عرضه گلکسی زد فولد 3 آپدیت های نرم افزاری در اکتبر و سپتامبر به همراه آگوست دریافت کرد. بنابراین همچنان آپدیت هایی دردسترس قرار می گیرد تا صاحبان گلکسی زد فولد 3 تجربه کاربری نرم افزاری بهتری داشته باشند.

در آگوست امسال بود که سامسونگ سری گلکسی زد جدید را در دو مدل فلیپ و فولد 3 رونمایی کرد. دو اسمارتفون تاشو با طراحی و مشخصات بهبودیافته نسبت به قبل که قطعا می تواند نظر مخاطب خود را جلب کند.

انتظار داریم بزودی آپدیت امنیتی و نرم افزاری برای سایر گوشی های پرچمدار این شرکت دردسترس قرار گیرد. سری گلکسی زد نسل سوم توانستند فروش قابل توجهی هم داشته باشند که به دنبال آن سامسونگ تصمیم گرفت سری گلکسی نوت را از دور خارج کرده و تنها به عرضه دو خانواده گلکسی اس و گلکسی زد بسنده کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A05 و کسب تاییدیه بلوتوث

نظرات در مورد : انتشار آپدیت امنیتی ماه نوامبر برای گوشی های تاشو سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *