بروزرسانی جدید لانچر مایکروسافت منتشر شد

لانچر مایکروسافت

لانچر مایکروسافت | کمپانی مایکروسافت نیز نظیر گوگل و دستگاه های اندرویدی دارای لانچر اختصاصی خود می باشد که بسیاری از طرفداران مایکروسافت از لانچر این کمپانی در دستگاه های هوشمند خود استفاده می کنند. اگر خبرها را دنبال کرده باشید، قطعا می دانید که ماه گذشته این کمپانی یک بروزرسانی بسیار بزرگ را برای بتا لانچر خود منتشر کرد و اخیرا بر اساس خبرهایی که از سوی این کمپانی منتشر شده است، تغییرات جدید آن به نسخه ی پایدار این لانچر نیز راه یافته اند.

اگر شما در حال حاضر از نسخه ی بتای لانچر این کمپانی استفاده می کنید باید بگوییم که تمامی ویژگی های آن در نسخه ی پایدار به اضافه ی موارد زیر در این لانچر موجود می باشد:

  • اعمال تغییرات در Family : این کمپانی در برزورسانی قبلی خود قابلیت کنترل فرزندان را به لانچر اختصاصی خود افزود که اکنون با این بروزرسانی جدید می توانید کوکدکان خود را در بخش Family Cart مخفی کنید.
  • بهبود در بخش مطالعه خبرها و یا مقالات با استفاده از مرورگر Microsoft edge
  • اعمال تغییرات در کورتانا : قابلیت پشتیبانی از پیامک و تماس پشت سر هم. لازم به ذکر است که کورتانا توانایی این را دارد که ارسال پیامک و برقراری تماس را ادامه دهد ولی تنها در صورتی که بر فرملن اول متکی نباشد؛ لازم نیست هربار کورتانا را فراخوان کنید.
  • ایجاد بهبودهایی را رابط کاربری اختصاصی : تغییرات در صفحه ی خوش آمدگویی، ویجت ها، تنظیمات و منوی متنی
  • امکان مخفی کردن صفحه ی اصلی در منوی اصلی
  • پشتیبانی از حذف صفحات با فرآیند دراگ و دراپ

لانچر این کمپانی که قبلا با نام Arrow Launcher در میان کاربران شناخته می‌ شد با بیش از 10 میلیون کاربر یکی از پرطرفدار ترین لانچرهای اندرویدی می باشد که در طول این سال‌ ها نیز مایکروسافت با ارائه ی بروزرسانی‌ های مختلف توانسته‌ تا کاربران زیادی را به سمت لانچر خود جذب نماید. نسخه 4.11 لانچر مایکروسافت را در حال حاضر می‌ توانید ازگوگل پلی برای دستگاه اندرویدی خود دانلود نمایید.

 

زوم تک همراه همیشگی شماست …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ قصد دارد بروز رسانی Bixby را در سراسر جهان انتشار دهد (درحد یک احتمال)

نظرات در مورد : بروزرسانی جدید لانچر مایکروسافت منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *