برنامه Password Manager سامسونگ به ویندوز 11 و 10 رسید

برنامه Password Manager سامسونگ به ویندوز 11 و 10 رسید

Samsung pass در بین کاربران اکوسیستم سامسونگ بسیار معروف است. این یک مدیر رمز عبور است که برای ذخیره همه رمز عبور شما برای حساب ها و سایت های مختلف به طور همزمان ساخته شده است. امنیت را بیشتر تقویت می کند و مشکل به خاطر سپردن تعداد n اعتبار ورود را حل می کند. یکی از جذاب ترین ویژگی های Samsung Password Manager این است که از همگام سازی اطلاعات ورود به سیستم در رایانه شخصی ویندوزی، تلفن هوشمند و تبلت پشتیبانی می کند. اگر یک گوشی سامسونگ دارید و می خواهید وارد حساب های خود شوید اما نمی خواهید هر بار رمز عبور خود را تایپ کنید، این برنامه می تواند کار را بسیار آسان تر کند.

برای کسانی که از Samsung Pass استفاده می کنند، ما چند خبر خوب داریم. مدیر رمز عبور اکنون برای دانلود و استفاده در رایانه شخصی ویندوز در دسترس است. Samsung Pass در حال حاضر برای دانلود از فروشگاه ویندوز در دسترس است. لطفاً توجه داشته باشید که این برنامه در حال حاضر فقط از ویندوز 11 و ویندوز 10 پشتیبانی می کند. نسخه‌های قدیمی‌تر ویندوز با برنامه سازگاری ندارند. این برنامه از احراز هویت عنبیه پشتیبانی می کند و از احراز هویت بیومتریک استفاده می کند. با نگه داشتن تلفن خود در مقابل خود و استفاده از این برنامه، می توانید وارد هر وب سایتی شوید و به حساب خود دسترسی پیدا کنید.

این برنامه می تواند قفل گوشی شما را باز کند و برنامه ها را با استفاده از اثر انگشت شما علاوه بر اسکن عنبیه شما فعال کند. به سادگی تنظیمات را وارد کنید، اجازه دهید هر دو گزینه شناسایی شوند و ابزار را فعال کنید تا همانطور که برای فعال کردن این گزینه در نظر گرفته شده است عمل کند. در واقع، استفاده از آن برای کاربران سامسونگ ضروری است. این برند با اجازه دادن به پشتیبانی از برنامه‌ها برای ویندوز، سازگاری خود را بیشتر بهبود بخشیده است. در اسرع وقت، افراد علاقه مند باید برنامه را دانلود و آزمایش کنند.

بنابراین سامسونگ ذخیره گذرواژه‌ها و اطلاعات ورود به سیستم نه تنها سایت‌های مختلف، بلکه ابزارهای مختلف را نیز آسان‌تر کرده است. این نشان دهنده پایان پست ما است.

بیشتر بخوانید  انتشار آپدیت امنیتی آوریل برای Galaxy S10 Lite

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : برنامه Password Manager سامسونگ به ویندوز 11 و 10 رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *