هدفون اوپو Enco Free3 بزودی راهی بازار می شود

هدفون اوپو Enco Free3 بزودی راهی بازار می شود

پس از ماه ها گمانه زنی و شایعات، اوپو رسما اعلام کرد که جدیدترین گوشی های پرچمدار سری Find X6 خود را در 21 مارس در چین عرضه می کند. Oppo Pad 2 نیز در کنار این گوشی‌ها معرفی خواهد شد. امروز، این برند تأیید کرد که یک محصول دیگر در صحنه با پرچمداران جدید به اشتراک گذاشته خواهد شد. این گوشی که Oppo Enco Free3 نام دارد، جدیدترین جفت هدفون TWS این شرکت خواهد بود و دارای چیزی است که اوپو آن را «دیافراگم فیبر بامبو» می‌نامد.

امروز اوپو یک سری تیزر منتشر کرد که عرضه ی هدفون جدید Enco Free3 را تایید می کند. با توجه به این برند، گوشی های شنیدنی دارای قابلیت حذف نویز فعال هستند که می تواند تا 49 دسی بل (دسی بل) برسد. آنها همچنین از Hi-Res Wireless و پروتکل رمزگشایی بلوتوث LDAC پشتیبانی می کنند.

این شرکت چینی می‌گوید که جدیدترین هدفون‌های Enco Free3 آن به واحد صدای دیافراگم فیبر بامبو منحصر به فرد مجهز شده است. این جزء ظاهراً از الیاف بامبو ساخته شده است و معمولاً در تجهیزات صوتی پیشرفته مانند هدفون و استریو استفاده می شود. دیافراگم فیبر بامبو با نازکی، سختی و حساسیت مشخص می شود و به آن اجازه می دهد تا جزئیات بیشتری از صدا را تولید کند و کیفیت صدای شفاف، طبیعی و واقعی را ارائه دهد.

سیستم صوتی پاناسونیک HC4 نمونه‌ای از دستگاهی است که از این نوع واحد دیافراگمی برای ارائه بازتولید فرکانس بالا و عملکرد دینامیکی فرکانس پایین استفاده می‌کند. از نظر طراحی، هدفون ها شبیه به برخی از مدل های سری Buds Air Oppo هستند. TWS دارای طراحی ساقه‌ای است که نمادهای «L» و «R» روی هر هدفون بریده شده است تا دهانه‌هایی برای میکروفون‌های داخلی ایجاد کند. یک کیس شارژ بیضی شکل با پنل بالایی شفاف دریافت می کنید. جوانه های Enco Free3 را می توان در رنگ های سبز و سفید ارائه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اولین تصاویر گوشی A2x اوپو

نظرات در مورد : هدفون اوپو Enco Free3 بزودی راهی بازار می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *