بررسی تخصصی فون پد شرکت ایسوس

فون پد شرکت ایسوس

بررسی تخصصی پدفون شرکت ایسوس : شرکت ایسوس هم مانند دیگر برند ها گوشی و تبلت هایی می سازد که لوازم و مخصوصا گوشی های هوشمند این کارخانه ی عظیم در دل کاربران جای گیرد. این برند به تازگی ها موفق به ساخت گوشی های جدیدی گردیده که این گوشی عا نسبت قیمتشان امکانات خوبی داشته و می توانند نیاز های کاربران را بر آورده نمایند.

فون پد شرکت ایسوس
فون پد شرکت ایسوس

نام این گوشی ها که پد فون می باشند. و به تازگی ها در بازار مخصوصا در بازار کشور ما مد شده اند. به فروش بسیار خوبی از سوی کاربران رسیده اند. در این پست که ما برای شما کاربران ارجمند تهیه کرده ایم. به بررسی تخصصی در در راجع گوشی جدید و پرفروش شرکت ایسوس پرداخته ایم. که برای اطلاعات بیشتر در باره ی این کالا با زوم تک همراه باشید.

در کل که جعبه گشاده می شود و این مجموعه دارای دو عدد دیوایس می باشند. یکی خود گوشی و دیگری تبلت. که ما در این پست به بررسی گوشی پرداخته ایم. این گوشی دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی می باشد که این ال ای دی با توجه به رزولوشون گوشی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد. این گوشی جمعا 116 گرم وزن دارد که نسبت به امکاناتش وا قعا شاهکار می باشد. سیستم عامل این دیوایس آندروید از نسخه ی 4.3 می باشد. همچنین رم این دستگاه 360 مگابایت می باشد.

که در مقایسه با قیمت دستگاه کمی خوب به نظر می رسد. ولی بعد از مدتی کار کردن و استفاده مجدد از این دستگاه ، سرعت کم و گاهی هنگ کردن آن موجب آزار و عضیت شما خواهد بود. این گوشی دارای 8 مگاپیکسل دوربین می باشد که به چراغ فلاشر هم محهز میباشد. این گوشی دارای 11 گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد. که شما فقط می توانید از 9.5 گیگابابت آن استفاده نمایید. سرعت سی پی یو هم 1.4 گیگاهرتز می باشد. که شما با این کارایی را با بهترین سخت افزار همچنین با بهترین قیمت و کارایی می توانید داشته باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی تخصصی فون پد شرکت ایسوس

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *