آخرین شایعات ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Gear S2

ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Gear S2

سامسونگ رسما تایید کرده است که ساعت هوشمند جدید گلکسی Gear S2 در راه است. سامسونگ همچنین گفته است که این ساعت هوشمند جدید در نمایشگاه برلین IFA 2015 معرفي خواهى شىد. از آن زمان این شرکت به نوعی طعنه هایی را راجب به این ساعت هوشمند منتشر کرده . به نظر میسرد که با ساعت بسیار زیبایی رو به هستیم که ظاهرا تغییران فراوانی را نسبت به نسل گذشته ی خود تجربه کرده است.

جدیدترین ساعت هوشمند گلکسی Gear S2

در اینجا یک عکس از ساعت هوشمند گلکسی Gear S2 داریم که در زندگی وافعی در دست فردی نشان داده است در یک نگاه که واقعا این ساعت پرشکوه است. این عکس در اینستاگرام توسط Dennis Miloseski پست شده است.

برای کسانی که اطلاع ندارد باید گفت که Dennis Miloseski معاون طراحی شرکت سامسونگ است . بنا بر این دیگر هیچ شکی راجب به طراحی جدید ساعت هوشمند سامسونگ نیست و این ساعتی خواهد بود که در آینده با عنوان سامسونگ گلکسی Gear S2 معرفی خواهد شد.

شایعات در مورد ساعت هوشمند سامسونگ

شایعات قبلی نشان میدهند که یک صفحه نمایش لمسی 360 در 360 دارد . پردازنده ی آن اگزینوس است که با 768 مگابایت رم همگام شده است. حافظه داخلی آن 4 گیگابایت است . دیگر مشخصات آن شامل بلوتوث نسخه ی 4.1 ، جی پی اس ، شتاب سنج ، زیروسکوپ ، فشارسنج ، یک نمایشگر ضربان قلب و همچنین باتری به ظرفیت 250 میلی آمپر میشود. این دستگاه در بخش نرم افزاری با سیستم عامل تازن عرضه شده است و در نوع خود تفاوتی نسبت به نسل قبل است چرا که سامسونگ در نسل قبلی ساعت هوشمند خود از سیستم عامل Android Wear استفاده کرده بود.

این دستگاه در IFA 2015 معرفی خواهد شد و ما مطمئن هستیم که یک رویداد بزرگ در راه است.

منبع : geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند موتورولا Moto 360 جدید

نظرات در مورد : آخرین شایعات ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی Gear S2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *