بررسی اپلیکیشن بیانک ابزاری کاربردی برای تبدیل گفتار به نوشتار

اپلیکیشن بیانک

اپلیکیشن بیانک | این روزها همانطور که می دانید تکنولوژی به قدری پیشرفت کرده است که می توانید بسیاری از کارهای روزمره ی خود را با استفاده از دتسگاه هومند خود به انجام برسانید و دیگر نیاز نیست که برای انجام برخی از فعالیت ها انرژی زیادی مصرف نمایید. یکی از موضوعاتی که برای دانشجویان و دانش آموزان بسیار کاربرد دارد، تبدیل گفتار به نوشتار می باشد، چرا که برخی از دانشجویان به دلیل زمان کمی که در انجام کارهای خود در محیط آموزشی دارند نمی توانند جزوه ها و دروس خود را تکمیل نمایند.

به همین منظور اپلیکیشن هایی برای سهولت کارهای این دسته از کاربران دنیای اینترنت طراحی شده است تا بتوانند به راحتی کارهای خود را با سرعت بیشتر به انجام برسانند. در این میان اپلیکیشن های بسیاری در اپ استورهای اندروید و iOS قرار گرفتند تا این مسئله را مرتفع سازند ولی به جرات می توان گفت که آن طور که باید و شاید نتوانستند به وعده های خود عمل کنند و به راحتی کنار گذاشته شدند. در این بخش تصمیم گرفتیم که اپلیکیشن تبدیل گفتار به نوشتار بیانک را برای شما معرفی نماییم، زیرا این اپلیکیشن در تبلیغات خود به صراحت به این موضوع اشاره کرده است که نیازی نیست رسمی صحبت کنید تا گفته های شما به نوشتار تبدیل گردند، با گفتار محاوره ای نیز می تواند آن ها را به متن تبدیل کند.

اپلیکیشن بیانک

این اپلیکیشن یک استارت آپ فارسی می باشد که توسط تیمی متخصص در زمینه های مختلف، بعد از سنجش نیاز کاربران در رده های سنی مختلف طراحی شده است که دارای یک رابط کاربری بسیار زیبا و ساده می باشد و با هزینه ی خیلی ناچیز در اختیار تمامی کاربران قرار گرفته است اما لازم به ذکر است که این اپلیکیشن برای اندروید های 4.0.3 و iOS 8 به بالا قابل استفاده می باشد.

بررسی اپلیکیشن بیانک

در ابتدا پس از نصب این اپلیکیشنف در صفحه ی نخست این اپلیکیشن به شما گفته می شود که “جهت استفاده از نرم افزار بیانک یکی از پکیج‌های زیر را انتخاب کنید.” و سه گزینه را پیش روی شما قرار خواهد داد؛ اشتراک سه ماهه، شش ماهه و دوازده ماهه. در پایین صفحه نیز یک متن قرار گرفته است که با کلیک بر روی آن می توانید اگر قبلا اشتراک این اپلیکیشن را خریداری نموده اید با وارد کردن اطلاعات اشتراک خود وارد اپلیکیشن شوید.

هزینه ی هر کدارم از پکیج های بیانک به شرح زیر می باشد:

  • “اشتراک ۱۲ ماهه” ۱۸ هزار تومان (معادل ماهی ۱۵۰۰ تومان یا روزی ۵۰ تومان)
  • “اشتراک ۶ ماهه” ۱۲ هزار تومان (معادل ماهی ۲ هزار تومان یا روزی ۶۶.۶ تومان)
  • “اشتراک ۳ ماهه” ۹ هزار تومان (معادل ماهی ۳ هزار تومان یا روزی ۱۰۰ تومان)

اما اگر کمی دقت کنیم و بخواهیم ایرادی بر این اپلیکیشن بگیریم باید بگوییم که یکی از ایرادات بزرگ بیانک این است که همانند برخی دیگر از اپلیکیشن های پولی به این موضوع فکر نکرده است که باید یک دوره ی آزمایشی برای کاربران قرار دهد تا بتوانند یکبار به صورت آزمایشی این اپلیکیشن را استفاده نمایند و در صورتی که از ویژگی های آن راضی بودند اقدام به خرید نسخه ی دائمی آن نمایند.

در خصوص این اپلیکیشن باید بگوییم که اگر بخواهید بسیاری از کارهای خود را با سرعت بیشتری به انجام برسانید می توانید از آن استفاده های بسیاری در محیط های آموزشی بنمایید و حتی دوستان خود را به استفاده از بیانک دعوت نمایید. اگر شما نیز تاکنون به چنین اپلیکیشنی با این ویژگی نیاز داشتید حتما یک بار بیانک را امتحان کنید و دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی اپلیکیشن بیانک ابزاری کاربردی برای تبدیل گفتار به نوشتار

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *