دانلود اینستاگرام پلاس | بررسی اینستاگرام پلاس

اینستاگرام پلاس

اینستاگرام پلاس | این روزها با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فضای مجازی بسیاری از افراد با استفاده از گوشی تلفن همراه خود که مدت هاست در دست دارند می توانند با دوستان و آشنایان خود به صورت تصویری و یا صوتی به مکالمه بپردازند. این فرآیند در شرایطی امکان پذیر شده است که شبکه های اجتماعی نیز در کنار تمامی این پیشرفت های ریز و درشت، تکامل یافته اند و در این میان اینستاگرام نیز پیشرفت های بسیاری را داشته است.

از همان زمان شروع به کار اینستاگرام، بسیاری از افراد به دنبال افزایش لایک و فالوور بودند، هم اکنون شرایطی فراهم شده است که افراد می توانند به راحتی با استفاده از وب سایت های مختلف و اپلیکیشن ها این کار را به انجام برسانند و برای عکس ها و ویدئوهای خود لایک و کامنت جمع کنند. برنامه ای که در ادامه برای شما معرفی خواهیم کرد، اپلیکیشن اینستاگرام پلاس می باشد که به عنوان دستیار اینستاگرامی شما کاربردهای بسیاری دارد.

اینستاگرام پلاس

بررسی اینستاگرام پلاس

رابط کاربری اینستاگرام پلاس: شاید در ابتدا با مشاهده ی صفحه اصلی این اپلیکیشن از طراحی ظاهری آن کمی نا امید شوید و نظرتان تغییر کند. با اینکه رنگ بندی های بکار رفته در این اپلیکیشن و همچنین فونت های بسیار زیبای به کار رفته در آن نوید بخش نوعی ترتیب و منظم بودن می باشد ولی در طراحی پلتفرم اینستاگرام پلاس می توانستیم شاهد جذابیت ها بیشتری باشیم.

اینستاگرام پلاس

از لحاظ راحتی استفاده از پلتفرم اینستاگرام پلاس باید بگوییم که رابط کاربری آن به نحوی طراحی شده است که می توانید به آسانی از تمامی بخش های آن و عملکرد آن ها مطلع شوید، البته لازم به ذکر است که در برخی از بخش ها ممکن است فرآیند پیچیده ای پبش روی شما قرار بگیرد و این مسئله نیز به دلیل مسائل و مشکلات فنی است که در زمان توسعه ی آن بوجود آمده است. به طورکلی در این بخش مسئله ی خاصی مشاهده نمی گردد و عملکرد این اپلیکیشن خوب ارزیابی می گردد.

اینستاگرام پلاس

کاربردهای اینستاگرام پلاس: همانطور که در مقدمه اشاره کردیم، این اپلیکیشن اساسا برای افزایش تعداد لایک و فالوور کاربران اینستاگرام طراحی شده است که در ابتدا شما باید نام کاربری و رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را در این اپلیکیشن وارد نموده که از طریق یک مرورگر در داخل برنامه وار  اکانت خود شوید. شما در این اپلیکیشن باید پست های مختلف افراد را لایک کنید و همچنین به دنبال کردن برخی بپردازید.

بیشتر بخوانید  بهترین روش برای افزایش فالوور اینستاگرام

اینستاگرام پلاس

شاید اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که این کار چه سودی دارد؟! در این خصوص باید بگوییم که با لایک کردن هر عکس و فالو کردن هر کاربر به شما سکه ای اختصاص پیدا می کنید که در صورت رسیدن تعداد سکه ها به حد نصاب می توانید برای پست های خود لایک خریداری کنید و یا به فالوور های خود اضافه نمایید.

جمع بندی

به طورکلی عملکرد اینستاگرام پلاس خوب ارزیابی شد و بسیاری از افراد که تصمیم دارند در میزان لایک و فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش داشته باشند می توانند از این اپلیکیشن به زاحتی استفاده نمایند و به هدف خود در یک محیط امن برسند.

دانلود از کافه بازار

برای دانلود کلیک کنید

 

در بررسی سایر اپلیکیشن ها همراه زوم تک باشید …

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : دانلود اینستاگرام پلاس | بررسی اینستاگرام پلاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *