تغییر نوع طراحی پروفایل اینستاگرام

طراحی پروفایل اینستاگرام

این روزها شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به عنوان محبوب ترین شبکه یاجتماعی قابل دسترسی در میان کاربران می باشد که در سراسر دنیا نیز طرفداران بسیاری دارد. برای برخی از کاربران نوع طراحی اینستاگرام کمی یکنواخت شده است، با اینکه تا به ارمزو قابلیت های بسیاری را برای کاربرانش به ارمغان آورده است. اکنون این کمپانی تصمیم گرفته تا نوع طراحی پروفایل هر کاربر اینستاگرامی را تغییر داده و به جای فالوور محور، آن را کاربر محور نماید.

طراحی پروفایل اینستاگرام

نمونه‌ هایی از تغییرات که شاید مشاهده کنید را می‌ توانید در عکس های زیر مشاهده نمایید. تغییر اصلی اینجاست که تمرکز پایین تری بر روی تعداد فالوور‌ها مشاهده خواهید. در این عکس های منتشر شده مشاهده می گردد که تعداد فالوئرهای هر کاربر با فونت کمتری به نمایش در آمده است و تمرکز اصلی بر روی اطلاعات شخصی کاربران می باشد. شبکه اجتماعی توییتر نیز به تازگی تغییراتی مشابه را اعمال نموده است و در این تغییرات سعی داشته که بر روی مکالمات اصلی در هر حساب کاربری تمرکز داشته و کمتر درگیر اعداد باشد.

طراحی پروفایل اینستاگرام

قطعا شبکه اجتماعی اینستاگرام نیز به دنبال کسب اعتبار بالاتر برای این پلفترم می باشد و به همین علت مدتی قبل حذف فالوور‌ها، لایک‌ ها و کامنت‌ های جعلی را آغاز نموده است. در ادامه‌ی این فرآیند اکنون شبکه اجتماعی اینستاگرام تصمیم دارد تا تمرکز خود را بر روی خود کاربران جلب نماید، نه تعداد فالوور‌های آن ها. در تصاویر منتشر شده می‌توانید گزینه های Follow و Message را در کنار هم مشاهده نمایید. همچنین با کلیک بر روی فالوور‌های یک کاربر، می‌ توانید اشخاصی که هر دو آن‌ ها را دنبال می نماید را هم مشاهده کنید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: instagram-press

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : تغییر نوع طراحی پروفایل اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *