برترین بازی های رایگان آیفون

امروزه بازی های زیاد و متوع و با گرافیک بالایی برای سیستم عامل آی او اس و مخصوصا آیفون و آیپد درست شده است که یکی از یکی بهتر و پیدا کردن یک بازی جالب و با گرافیک بالا کاری تقریبا مشکلی است . بنابراین از بین بازی های ارائه شده در اپ استور اپل بهترین بازی های استراتژی ، تیراندازی ، ورزشی ، فیزیکی ، اکشن هر کدام بهترین بازی های مربوط به آن را برای شما معرفی میکنیم .

بهترین بازی های استراتژی آیفون

Hero Academy

iPhone-heroacademy

این بازی یک بازی چند نفره و تاکتیکی است که ارتش های کارتونی را بر علیه دیگر ارتش ها قرار میدهد . در هر طرف از این بازی 5 هدف قرار دارد که در این بازی باید نیروهای آنها را بکشید و با استفاده از ابزارهای جنگی آنها را به عقب ببرید و در مرزهای خودتان در بازی بتوانید بجنگید . hero academy شامل افراد نظامی رایگان است اما برای دیگر افراد نظامی که میخواهید استفاده کنید باید مبلغی را بپردازید .

 

بهترین بازی تیراندازی آیفون : Gun Bros

iphone_hero_gun_bros

این بازی دو نفره که شما و نفر دوم که ممکن است دوستتان باشد به جنگ با دشمنانی که به طرف شما می آیند میروید . در هر مرحله می توانید با خرید سکه ها اسلحه ها و ابزارهای جنگی زیادی را تهیه کنید که با استفاده از آن میتوان میزان سلامتی ، سرعت عمل و دیگر امکانات را تنظیم کرد .شما در این بازی میتوانید مواد معدنی به نام Xplodioum را جمع آوری کنید که برای خالص سازی سکه ها از آن استفاده کنید . جدیدترین آپدیت این بازی توانایی هایی برای جنگ رو در رو وقتی که دوست کمتری دارید میتوانید با استفاده از نفر دوم شریک خودتان بازی را ادامه دهید .

بهترین بازی ورزشی آیفون : Baseball superstars 2012

iphone_baseball_superstars_2012_hero

این بازی شامل کاراکترهای فانتزی ژاپنی است . در این بازی میتوانید به چوب ضربه بزنید ، به سرعت حرکت کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید تعداد زیادی شخصیت های کارتونی در این بازی همراه با شخصیت اصلی و شخصیت های خنده دار و قدرتمند وجود دارد .بهترین حالت در این بازی اینگونه است که میتوانید این بازی را با کج کردن گوشی آیفون خود انجام دهید اما تنها برای بازی کردن نیاز به کج کردن ندارید بلکه با ضربه زدن میتوانید کارهای مختلفی در این بازی انجام دهید . از طریق خرید این بازی میتوانید سکه های G را خریداری کنید میتوانید شخصیت های بازی و مراحل بیشتری را به بازی اضافه کنید .

بیشتر بخوانید  چرا از اپل استور نمی توان دانلود کرد؟

بهترین بازی فیزیکی برای آیفون : Cut the rope free

iphone-cut-the-rope-hero

بازی طناب را ببر یکی از معروف ترین بازی های ساخته شده برای گوشی های تلفن همراه خصوصا آیفون است که باید در این بازی طناب ها را که یک تکه شیرینی خوشمزه است ببرید و به دهان این موجودات سبز رنگ بندازید . با استفاده از ابزارهای جادویی مانند باد کردن و کلاه های سحر آمیز برای این که از موانع عبور کنید میتوانید این بازی را انجام دهید . در این بازی رایگان شما میتوانید 18 مرحله را رایگان انجام دهید و برای اینکه 250 مرحله بعدی را داشته باشید باید 0.99$ پول بپردازید.

بهترین بازی اکشن برای آیفون : Cordy sky

iphone_cordy_sky_hero

این یک بازی پرشی است که با استفاده از یک ربات سعی میکنید از زمین یک سیاره بیگانه سفینه فضایی خودتان را به زمین بنشانید که به این ترتیب بازی ادامه پیدا میکند . در این بازی شما میتوانید ابزارهای مختلفی را جمع آوری کنید که در آن زمان میتوانید وسیله های مختلف خودتان را افزایش دهید .

4.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : برترین بازی های رایگان آیفون

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *