معرفی اپلیکیشن Documents آیفون

اپلیکیشن Documents آیفون

معرفی اپلیکیشن Documents آیفون : یکی از اپلیکیشن های محبوب در اپ استور که این روزها بسیاری از کاربران از آن استفاده می کنند ، Documents می باشد . کار با این اپلیکیشن راحت  است و از همه مهم تر رایگان می باشد.لازم است بدانید این برنامه فاقد هرگونه تبلیغ و  in-app purchase می باشد . بسیار از کاربران با اینکه از این برنامه استفاده می کنند از برخی کاربردهای آن اطلاع ندارند.

 

1)دانلود هر گونه فایل ( موزیک ، عکس و …. ) در اینترنت

مرورگر پیش فرضی که در سیستم عامل IOS وجود دارد نمی تواند فایل های اینترنتی را دانلود نماید ، اگر کاربری در زمان گردش در اینترنت قصد دانلود فایلی را داشته باشد به مشکل بر می خورد. اگر این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید و می توانید به راحتی آن را دانلود کنید ،برای این کار لینک را وارد اپلیکیشن Documents نمایید و بعد از آن با پیغام دانلود مواجه می شوید ( میتوانید میزان درصد دانلود را نیز در برنامه مشاهده کنید ) .

 

2)باز کردن فایل های WMV و یا RAR

جالب است بدانید اگر فایلی را دانلود کردید که WMV و یا RAR بود ، با استفاده از این اپلیکیشن می توانید آنها را باز کنید ، متاسفانه این قابلیت در مرورگر پیش فرض IOS وجود ندارد .

 

3)استفاده از اپلیکیشن برای مشاهده فایل های چند رسانه ی و اسناد

می توانید برای مشاهده فایل های صوتی و تصویری یا اسناد نیز از این اپلیکیشن استفاده کنید . مانند فایل های پی دی اف ، فایل های آفیس ، فرمت های رایج صوتی و تصویری، کتابچه‌های EPub و حتی HTML

 

4)دسترسی به فضاهای ابری

این اپلیکیشن می تواند به OneDrive ، Dropbox ، Google Drive و دیگر حساب های ابری شما متصل گردد . در نهایت شما به آسانی می توانید به همه ی فایلهای خودتان دسترسی داشته باشید و یا اینکه در زمان آفلاین بودن آنها در دسترستان باشند. شما به صورت کلی می توانید یک پوشه را از  Cloud دریافت کنید و آن را ذخیره نمایید .

 

5) قابلیت انتقال فایل ها میان کامپیوتر و دستگاه IOS

در صورتی که دستگاه و کامپیوتر شما به یک وای فای متصل باشند ، شما به سادگی می توانید فایل تان را بین آنها ردو بدل کنید . برای این کار تنها کافی است اپلیکیشن را باز کنید و سپس در تنظیمات آن WiFi Drive را فعال کنید و سپس ای پی داده شده را در مرورگر کامپیوتر خود وارد نمایید . بعد از آن هر فایلی را که می خواهید از سیستم خود انتخاب کنید .

بیشتر بخوانید  دانلود ویدئوهای یوتیوب برای تماشای آفلاین

 

6) انتقال فایل میان دستگاهای iOS

اگر چندین دستگاه با سیستم عامل iOS داشته باشید می توانید با استفاده از این اپلیکیشن میان دو دستگاه فایل های خود را جابه جا کنید . در هر دو دستگاه ، اپلیکشین را باز کنید و سپس وارد بخش Network شوید و دستگاهها را به یکدیگر متصل نمایید . هم اکنون فایل مورد نظر را انتخاب نموده و بر روی گزینه آپلود کلیک کنید .

 

این اپلیکیشن قابلیت های بسیار دیگری نیز دارد در این پست تنها به بخشی از آنها اشاره شده است 

1/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : معرفی اپلیکیشن Documents آیفون

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *