با این برنامه‌ها در هیچ شهری گم نشوید

امروزه به لطف تکنولوژی و با استفاده از گوشی‌های هوشمند و برنامه‌هایی که روی آن‌ها نصب می‌نمایید، گم شدن دیگر معنایی نداشته و با استفاده نقشه‌‌های آنلاین موجود می‌توانید در هر شهری که خواستید بدون ترس از گم شدن و یا پیدا نکردن مسیر بازگشت خود، به گردش و تفریح پرداخته و از آن لذت ببرید. در ادامه با ما همراه باشید تا سه مورد از بهترین برنامه‌های نقشه و مسیریابی آشنا شوید.

  • Google Maps

Google Maps تقریبا نیازی به معرفی ندارد چرا که به طور پیش فرض تقریبا روی همه گوشی‌های هوشمند اندرویدی نصب می‌باشد. گوگل مپ با استفاده از جی پی اس گوشی مکان شما را دانسته و پس از اینکه مقصد خود را برایش مشخص کردید، بهترین مسیر را به دور از ترافیک برایتان مشخص می‌کند.

  • MAPS.ME

MAPS.ME برنامه‌ای رایگان بوده و برای تمامی افراد چه با خودرو، چه با دوچرخه و یا پای پیاده برنامه‌ای مناسب می‌باشد. نکته جالب این برنامه این است که بدون نیاز به اینترنت،همه نقشه‌های موجود در این برنامه در دسترس می‌باشند. لازم به ذکر است که نقشه‌های این برنامه همواره در حال آپدیت شدن هستند تا مسیرها و اماکن جدید را پوشش دهند.

  • MapFactor GPS

از جمله امکاناتی که برنامه MapFactor GPS در اختیار شما قرار می‌دهد، راهنای گفتاری، پشتیبانی از چندین زبان، پشتیبانی از مدل‌های ۲ بعدی و ۳ بعدی و مدهای شب و روز، پیشنهاد دادن مسیرهای جایگزین و مکان‌های دیدنی کشورها و صدها شهر اشره کرد. همچنین می‌توانید مکان‌های مورد علاقه خود را در این نقشه مشخص کنید تا بعدا به راحتی آن‌ّا را پیدا کرده و مسیر خود را مشخص نمایید. MapFactor GPS از جمله برنامه‌های آفلاین نقشه می‌باشد که امتیاز بالایی را دریافت کرده است و اگر که از کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌باشید و قصد استفاده از یک مسیریاب مناسب می‌باشید، حتما این برنامه را امتحان نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : با این برنامه‌ها در هیچ شهری گم نشوید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *