کمپانی ال جی طی اعلامیه ای روند مالی سه ماه اخیر خود را منتشر کرد

ال جی

امروز , ال جی درآمد خود از طریق فروش گوشی های هوشمند و لوازم خانگی , در سه ماه سوم سال را بیان کرد. این رقم که چیزی حدود 13.44 میلیارد دلار بود ,  افزایش بیش از 15 درصدی فروش نسبت به سه ماه سوم , در سال گذشته بود. درآمد این شرکت با تفاوتی 455.7 میلیون دلاری به نسبت سال گذشته , از پیشرفت این شرکت و افزایش محبوبیت میان مردم خبر داد.

باری دیگر , بخش لوازم‌ خانگی و تهویه مطبوع هوای ال‌جی , درصد چشم گیری از درآمد این بخش از سال را از آن خود کرده و با گسب 4.4 میلیارد دلار , عدد قابل توجهی را به خود اختصاص داده است. این فروش نسبت به سال قبل 16 درصد بیشتر شده است.

در سه ماه سوم سال , ال جی 404.39 میلیون دلار , از فروش لوازم صوتی و تصویری به دست آورده است. تقاضا زیاد برای تلویزیون‌ های پیشرفته و با امکانات ال جی , در  آمریکا و آسیا , سودی به میزان 9.9 درصد برای این شرکت به همراه داشت.

درآمد این شرکت از بخش موبایل و گوشی های هوشمند به 2.48 میلیارد دلار رسید. این عدد بیانگر افزایش فروش و رشد مثبت 8 درصدی به نسبت سال گذشته و افزایش فروش 4 درصدی نسبت به فصل می باشد. پرچم‌ دار G6 و میان‌ رده‌ های سری Q و K , بیشترین آمار فروش را از آن خود کردند.

بخش قطعات خودرو ال‌جی , با افزایش فروش 29 درصدی نسبت به سال قبل , یکی از بخش های قدرتمند این شرکت بوده و سودی حدود 771.2 میلیون دلار را برای این شرکت به ارمغان آورد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی بزودی کروم بوک خود را معرفی می کند

نظرات در مورد : کمپانی ال جی طی اعلامیه ای روند مالی سه ماه اخیر خود را منتشر کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *