شاهد تغییرات اساسی در iOS 12 نخواهیم بود

iOS 12

در سال گذشته یعنی سال 2017 یکی مسائلی که در خصوص سیستم عامل iOS پیش آمد، مشاهده ی باگ های مختلف در این سیستم عامل بود که به شدت سبب ناامیدی افراد استفاده کننده از دستگاه های هوشمند کمپانی اپل شد، به همین خاطر گفته می شود که گویا اپل قصد ندارد در سال جدید تغییراتی اساسی در رابط کاربری iOS 12 ایجاد نماید و قصد دارد مشکلات و مسائل پیش روی iOS 11 را برطرف نماید.

بر طبق گزارشاتی که از سوی کمپانی اپل منتشر شده است گویا این کمپانی قصد دارد در سال 2019 بروزرسانی های بزرگ خود را انجام دهد و امسال بیشتر بر روی بهبود عملکرد و مشکلات iOS 11 تمرکز دارد؛ برخی از این قابلیت ها شامل کارپلی، رابط صفحه ی هوم و اپلیکیشن های عکاسی و اصلی به احتمال زیاد در سال 2019 بزرگترین بروزرسانی خود را دریافت خواهند نمود و خبری از آن ها در iOS 12 نیست.

iOS 12

البته در سال جاری بهبودها و قابلیت های متنوعی بر روی این سیستم عامل شاهد خواهیم بود و بر اساس گزارش منابع آگاه این کمپانی امسال بر روی قابلیت واقعیت افزوده، کنترل والدین و سلامتی در iOS 12 کار خواهد کرد. به این نکته توجه داشته باشید که هیچ یک از قابلیت های نام برده توسط کمپانی اپل تایید نشده و حتی اپل در خصوص این ویژگی ها گمانه زنی هم نکرده است، پس این ویژگی ها تنها یک احتمال می باشد.

بروز رسانی iOS همراه با تغییرات و بهبودهای پس زمینه ای موضوع عجیبی نیست و کمپانی اپل در iOS 9 چنین کاری را انجام داد و گوگل نیز در سیستم عامل اندروید به عنوان یک رقیب چنین رویه ای را در پیش گرفت که هم اکنون در اندروید اوریو شاهد تمامی این تغییرات هستیم. به هر حال هر تغییری که در سیستم عامل اپل ایجاد گردد یک سری مخالف و یک سری موافق دارد که قطعا با آن ها روبه رو خواهد شد و در سال 2017 نیز شاهد این مخالفت ها و موافقت ها بودیم.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شاهد تغییرات اساسی در iOS 12 نخواهیم بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *