ایر پاور بی سیم اپل در ابتدای سال 2019 میلادی رونمایی خواهد شد

ایر پاور بی سیم اپل

تا به امروز خبرهای منتشر شده از سوی کمپانی اپل حاکی از آن بود که قرار است این دستگاه در سال 2018 میلادی رونمایی گردد اما گویا کوپرتینویی ها نتوانستند به وعده های خود عمل کنند و از پد شارژ بیسیم خود در سال 2018 میلادی رونمایی به عمل آورند. تنها موردی که می توان در خصوص این گجت هوشمند اعلام کرد این است که قطعا تولید آن از برنامه ی اپل حذف نشده است و احتمال دارد در ابتدای سال جدید میلادی رونمایی گردد.

ایر پاور بی سیم اپل

کمپانی اپل برای اولین بار در سپتامبر سال 2017 میلادی، در سالن آمفی‌ تئاتر استیو جابز پس از معرفی آیفون X، پد شارژ وایرلس ایر پاور (AirPower) را معرفی نمود و سپس ادعا کرد که تصمیم دارد پد شارژ بی‌ سیم جدید خود را در سال 2018 به بازار عرضه نماید، البته اپلی ها تاریخ دقیقی به منظور عرضه‌ ی این گجت اعلام نکردند. در طی بیانیه‌ ی خبری این کمپانی چنین ذکر شده بود:

پد شارژ ایرپاور در سال 2018 میلادی در دسترس همه ی کاربران این کمپانی قرار خواهد داشت و کاربران دستگاه های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون 10 می‌ توانند به‌ طور همزمان هر سه دستگاه را با استفاده از این پد شارژ نمایند. همچنین کاربران اپل واچ سری 3 و ایرپاد نیز می‌ توانند از این دستگاه جدید کمپانی اپل برای شارژ دستگاه‌ های خود استفاده نمایند.

سال 2018 میلادی به اتمام رسید و کمپانی اپل در طول ماه‌ های گذشته، نظر دیگری در خصوص AirPower ارائه نکرد. بعد از رویداد ماه سپتامبر سال 2018 میلادی، کمپانی اپل مستثنی از چند اشاره‌ ی کوتاه، همه ی اطلاعات مربوط به AirPower را از روی سایت خود حذف نمود. نام ایر پاور در راهنمای کاربری دستگاه های آیفون XS، آیفون XS مکس، آیفون XR و همچنین در بخش مشخصات فنی اپل واچ سری 3 و بعضی از فهرست‌ های مربوط‌ به استخدام های شغلی اخیر کوپرتینویی ها بیان شده است. با تمامی این تفاسیر، کمپانی اپل به تازگی چندین پتنت مرتبط با این گجت را ثبت نموده است. علیرغم اتمام مدت زمانی‌که این کمپانی وعده داده بود پد شارژر جدید خود را به بازار عرض خواهد کرد، هنوز امیدواریم که این گجت در آینده به بازار عرضه گردد.

ایر پاور بی سیم اپل

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

 

منبع: macrumors

2/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : ایر پاور بی سیم اپل در ابتدای سال 2019 میلادی رونمایی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *