عرضه ایرپاور اپل از ماه مارس آغاز خواهد شد

ایرپاور اپل

شاید نام ایرپاور اپل را در زمان معرفی آیفون 8 و 8 پلاس شنیده باشید، ایرپاور دارای یک سطح بیضی شکل می باشد که به اندازه ی کافی فضا برای شارژ کردن آیفون 10، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس و حتی یک اپل واچ را دارا می باشد و می تواند سه دستگاه را به طور همزمان شارژ نماید. ایرپاور با هدفون ایر پاد نیز کار می کند ولی فقط باید نسخه ی ایرپاد با قابلیت شارژ بی سیم را خریداری کرده باشید.

به احتمال زیاد نسخه ی جدید ایرپاد با قابلیت شارژ بی سیم همزمان با ایرپاور اپل عرضه گردند؛ هر چند که در هیچ یک از اخبار چنین مطلبی از سوی کمپانی اپل تایید نشده است. به گزارش مک اوتاکارا، تاریخ خاصی برای عرضه عرضه ی این گجت اعلام نشده است ولی در بخشی از گزارش منتشر شده، عرضه ی ایرپاور اپل در ماه مارس اشاره شده است و امکان خریداری آن از طریق فروشگاه های اپل (Apple Store) و سایت های ثانویه نظیر Best Buy اشاره شده است.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت ایرپاور منتشر نشده است ولی یکی از خرده فروش های لهستانی در زمان معرفی پرچمداران اپل در سال گذشته، پیش بینی کرده بود که قیمت این گجت پر کاربرد اپل 199 دلار خواهد بود ولی بعید به نظر می رسد که یک فروشگاه ثانویه امکان دسترسی به این گجت را داشته باشد و به اطلاعات مربئط به آن بتواند دسترسی یابد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عرضه ایرپاور اپل از ماه مارس آغاز خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *