سامسونگ در حال بروزرسانی گوشی های سری A بوده و بخصوص روی A5 و A7 تمرکز کرده است

سامسونگ

با توجه به اطلاعاتی که از شرکت سامسونگ به دست ما رسیده است، این شرکت در حال بروزرسانی هایی برای گوشی های سری A بوده و در تلاش است تا ویژگی های جدیدی را به آنها اضافه کند، ویژگی هایی مثل صفحه نمایش بدون حاشیه و طراحی ظریف قاب گوشی که این روزها در گوشی های پرچمدار سایر کمپانی ها مشاهده می کنید.

در بخش پشتی گوشی های سری A 2018 تغییراتی مثل اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی و زیر دوربین اصلی را مشاهده خواهید کرد. این ویژگی در این سری گوشی ها اعمال شده و موضوع جالب توجه این است که این حالت فقط در گوشی های سری A اعمال شده و با اینکه سامسونگ در سال جاری گوشی های جدید عرضه کرده ولی سری A از همه ی آنها متمایز است.

درباره ی دکمه های این سری اگر بخواهیم حرفی بزنیم، طبق گزارشاتی که وجود دارد این سری گوشی ها دارای دکمه ی جدیدی به نام Bixby هستند که هنوز اطلاعاتی در مورد آن در دست نداریم، ممکن است این دکمه را در کنار گوشی، همانند گلکسی نوت 8 قرار دهد.

طراحی صفحه نمایش این سری از گوشی های سامسونگ احتمالا یک صفحه نمایش لبه به لبه باشد که غیر معمول نیست زیرا سری A همیشه یک سال بعد، ویژگی های سری S  را به دست می آورد و از آنها به عنوان یک سبک جدید در این خانواده استفاده می کرد.

در این تصویر می توان برخی از زوایای گوشی های سری A5 و A7 نسخه 2018 را مشاهده کرد و همچنین توجه داشته باشید که می توان دکمه Bixby را نیز مشاهده نمایید.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی Gear S2 رسمی میشود

نظرات در مورد : سامسونگ در حال بروزرسانی گوشی های سری A بوده و بخصوص روی A5 و A7 تمرکز کرده است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *