آیا شارژر Tyep-C هم توی جعبه ی گوشی های آیفون گذاشته میشه؟!

شارژر Tyep-C

شارژر Tyep-C | یکی از مشکلاتی که افراد این روزا با گوشی های هوشمند جدید و قدرتمند دارن اینه که مدت زمان شارژ کردن این گوشیا با حجم زیاد باتریشون خیلی رفته بالا و شرایط رو دشوار کرده! بالطبع چیپ ست قوی این گوشی ها هم توی کاهش سریع شارژشون دخیل هستش.

بر اساس همین نیاز کاربرا خیلی از کمپانی های معروف مثل سامسونگ قابلیت فست شارژ رو هم به گوشی های خودشون اضافه کردن، اپل هم توی آیفون های 2017 خودش این قابلیت رو قرار داد. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که کاربرای آیفون باید برای اینکه از این قابلیت استفاده کنن یه هزینه ی اضافی پرداخت کنن تا پایه ی فست شارژ رو خریداری کنن.

شارژر Tyep-C

الان باید یه نویدی به طرفدارای آیفون بدیم که احتمالا این کمپانی برای آیفون های 2018 اش میخواد این پایه شارزر رو توی جعبه ی گوشی هاش قرار بده! اگر به تصویر اصلی این خبر نگاه کنید می بینید که نمونه ی اولیه ی فست شارژ 12 واتی USB-C اپل که مجهز به قابلیت فست شارژ هست گذاشته شده و پیش بینی میشه که اپل میخواد اون رو توی جعبه ی گوشی های آیفونش قرار بده.

با استفاده از این کله شارژر کاربرای ایفون می تونن از این قابلیت بدون اینکه لازم باشه هزینه ی اضافی پرداخت کنن و اونو به صورت جداگانه بخرن، استفاده کنن. اگر این خبر صحت داشته باشه و اپل فست شارژ جدید رو توی جعبه های آیفون بذاره، میتونیم انتظار اینو داشته باشیم که یه کابل USB-C هم توی جعبه های آیفون های 2018 ببینیم. علاوه بر اینکه این شارژر میتونه سرعت شارژ رو ببره بالا امکان اتصال گوشی های آیفون به مک بوک اپل و یا مک بوک پرو رو بدن استفاده از دانگل فراهم می کنه چون هر دو این لپ تاپ ها از درگاه Tyep-C بهره می برن.

 

همراه زوم تک باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  5 نکته در مورد سنسور اثر انگشت iphone 5S

نظرات در مورد : آیا شارژر Tyep-C هم توی جعبه ی گوشی های آیفون گذاشته میشه؟!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *