اکسپریا XA3 و XA3 Ultra سونی در CES 2019 رونمایی خواهند شد

اکسپریا XA3 و XA3 Ultra سونی

تا به امروز شایعات بسیاری پیرامون گوشی های هوشمند جدید کمپانی سونی با نام های اکسپریا XA3 و XA3 Ultra این کمپانی منتشر شده است ولی در این میان هیچ اطلاعاتی در خصوص زمان معرفی این گوشی های هوشمند اعلام نشده است. اکنون باید بگوییم که کمپانی سونی تصمیم دارد تا از این دو گوشی هوشمند خود در نمایشگاه بین المللی CES 2019 که قرار است در اوایل اسفندماه برگزار گردد، رونمایی به عمل آورد.

اکسپریا XA3 و XA3 Ultra سونی

این روزها کمپانی های معتبر سازنده ی گوشی های هوشمند سعی دارند تا به نمایشگاه CES توجه زیادی نداشته باشند و همه ی تولیدات خود را دو ماه بعد در کنگره ی جهانی موبایل رونمایی کنند. با تمامی این تفاسیر کمپانی سونی همیشه سعی دارد تا روندی متفاوت را نسبت به سایر برندها در پیش بگیرد و تا کنون بعضی از گوشی های خود را در CES به طور رسمی رونمایی کرده است. در حال حاضر کمپانی سونی اعلام نموده است که در تاریخ 17 دی ماه یک کنفرانس خبری بزرگی برگزار خواهد کرد تا از جدیدترین دستاوردهای تکنولوژی خود رونمایی به عمل آورد. البته این کمپانی ژاپنی هنوز جزئیات بسیاری از برنامه‌‌ ی تولید گوشی های هوشمند منتشر نکرده است ولی این موضوع شایع شده که بر روی توسعه ی گوشی های 5G تمرکز خواهد داشت.

اکسپریا XA3 و XA3 Ultra سونی

با تمامی این تفاسیر سونی تصمیم دارد تا در اواسط سال 2020، کسب و کار گوشی های هوشمند خود را دوباره زنده کند. به همین علت تاکنون مشخص شده است که دوستداران قدیمی‌ این کمپانی می‌ توانند در نمایشگاه CES شاهد رونمایی میان رده‌ ها و گوشی های اقتصادی کمپانی سونی باشند. مهر ماه سال جاری شایعات بسیاری مبنی بر تولید یک سری از گوشی ها با نام‌ های اکسپریا XA3 ، اکسپریا XA3 Ultra و اکسپریا L3 انتشار یافت ولی پس از آن هیچ اطلاعی به گوش نرسید.

در آن هنگام معلوم  شده بود که هر یک از این گوشی ها قرار است محدوده‌ ی قیمتی متفاوتی با هم داشته باشند تا گزینه‌ های مقرون به صرفه ای برای راحتی تمامی خریداران فراهم گردد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اکسپریا XA3 و XA3 Ultra سونی در CES 2019 رونمایی خواهند شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *