از اردیبهشت ماه گوشی های برند سامسونگ نیز وارد طرح رجیستری می شوند

سامسونگ

رییس بخش فناوری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و همین طور ارز، آقای حمیدرضا دهقانی نیا گفت زمان اجرای طرح رجیستری گوشی های موبایل سامسونگ که در ابتدای سال ۹۷ اعلام کرده بود، رسیده است و اکنون در مورد زمان تقریبی آن سخن گفته می شود و زمان تقریبی آن ابتدای اردیبهشت سال جاری تعیین گردیده است.

وی در رابطه با این موضوع که در ماه آینده این طرح برای گوشی های سامسونگ و همین طور برند های دیگر اعلام می شود گفت در جلسه راهبردی رجیستری که در آینده تشکیل خواهد شد ، به صورت دقیق زمان رجیستری برند سامسونگ و همین طور سایر برند ها مشخص می شود. در نیمه دوم سال ۹۶ تقریبا نصف این گوشی ها تحت رجیستری قرار خواهند گرفت و به همین صورت ادامه خواهد داشت. این طرح پیامد های خوبی را در پی داشته است و این موضوع در وارد کرد گوشی ها به کشور به وضوح دیده می شود.

مدیر ICT ستاد مبارزه با قاچاق کالا و همین طور ارز در این جلسه بحث مربوط به تصمیم گیری در رابطه با رجیستری سامسونگ را به ساعات پایانی امروز و یا در روز چهارشنبه هفته بعد واگذار کرد. در این جلسه افراد متولی طرح حضور خواهند داشت. همین طور در این جلسه تصمیم در مورد زمان رجیستری برند های باقی مانده نیز معلوم می شود. به احتمال زیاد برند از اول ماه اردیبهشت شروع خواهد ولی اعلام زمان اصلی و دقیق آن در این جلسه مشخص خواهد شد.

این طرح برای اولین بار در سال ۸۵ در سرتاسر کشور به اجرا در آمد. همین طور در ابتدا مشکلات زیادی داشت و به همین دلیل در سال ۸۶ متوقف شد. با ترمیم آن در سال ۹۵ و در مهر ماه اجرا شد و تاکنون تمامی گوشی ها را شامل می شود ولی تاکنون کمپانی سامسونگ که طرفدار زیادی در ایران دارد شامل این طرح نشده بودند. دو مدل گوشی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس این کمپانی شامل طرح می شده اند و باقی هم در آینده خواهند شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از اردیبهشت ماه گوشی های برند سامسونگ نیز وارد طرح رجیستری می شوند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *