قیمت اکسپریا XZ3 سونی کمتر از انتظار می باشد

اکسپریا XZ3 سونی

اکسپریا XZ3 سونی | این روزها بسیاری از کمپانی ها در نمایشگاه IFA 2018 از محصولات و گجت های جدید خود رونمایی به عمل آوردند و طرفداران تمامی برندها نیز در این نمایشگاه حضور به هم رساندند. کمپانی سونی نیز اخیرا از گوشی پرچمدار خود با نام اکسپریا XZ3 رونمایی به عمل آورد و بسیاری از کاربران را شگفت زده کرد، اما یکی از فاکتورهای مهم در پرچمداران این روزها فاکتور قیمت آن ها می باشد.

اکسپریا XZ3 سونی

اخیرا پیش فروش اکسپریا XZ3 سونی در کشور آلمان آغاز شده است و به همین علت قیمت و رنگ های مختلف موجود برای این گوشی هوشمند در اختیار کاربران قرار گرفته است. کمپانی سونی در سال جاری میلادی تغییرات زیادی را بر روی گوشی های هوشمند خود ایجاد نموده است که یکی از این تغییرات استفاده از نمایشگر BRAVIA OLED می باشد و سبب شده تا سونی را قدرتمند تر از تمامی برندهای مشخص نماید. این نوع نمایشگر نکته بسیار امیدوار کننده ای برای این کمپانی قدرتمند و محبوب به حساب می آید که سال های گذشته موفقیت های زیادی در زمینه ی تولید گوشی های هوشمند نداشته است.

اکسپریا XZ3

همانگونه که گفتیم، اکنون قیمت گوشی هوشمند اکسپریا XZ3 کمپانی سونی مشخص می باشد و گویا سونی پرچمدار خود را در سایت آمازون پیش فروش می نماید. کمپانی آمازون کشور آلمان قیمت اکسپریا XZ3 سونی را 799 یورو اعلام نموده و به همراه این گوشی هوشمند یک حافظه ی داخلی 64 گیگابایتی به کاربران هدیه داده خواهد شد. پیش فروش این گوشی پرچمدار از تاریخ 5 اکتبر سال جاری آغاز شده و احتمالا کمپانی سونی بتواند فروش بسیار خوبی را از این گوشی هوشمند به دست بیاورد.

اکسپریا XZ3 سونی در رنگ های مشکی ، نقره ای، سفید، سبز و قرمز به بازار عرضه خواهد شد و کمپانی آمازون تمامی این رنگ ها را به منظور پیش فروش در اختیار کاربران قرار داده است.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  گوشی Xperia 5 V سونی بزودی معرفی می شود

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید ….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قیمت اکسپریا XZ3 سونی کمتر از انتظار می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *