اپلیکیشن thb توسط فیس بوک خریداری شد

فیس بوک

اخبار داغی که در کلیه سایت ها و شبکه های مربوط به تکنولوژی پر شده است خرید اپلیکیشن پر طرفدار و محبوب thb توسط شرکت فیس بوک است. مدیران فیس بوک در سخنرانی های خود اعلام کرده اند به زودی با ایجاد تغییراتی , این برنامه را به اینستاگرام بعدی تبدیل می کنند.

اپلیکیشن thb ، برنامه ای است اطرافیان می توانند به صورت ناشناس در نظرخواهی شما شرکت کنند. آمار نشان می دهد در طی 9 هفته گذشته , چیزی حدودی 5 میلیون دانلود برنامه انجام شده و دو نیم میلیون کاربر فعال دارد. کاربران می توانند با این اپلیکیشن سوالات خود را برای دیگران بفرستند و مخاطبان قادرند به صورت ناشناس به آن ها پاسخ دهند.

این اپلیکیشن در ماه آگوست , در اختیار مردم ایالات متحده قرار گرفت و در ماه اول بیش از 1 میلیارد کاربر نظرسنجی های خود را ثبت کردند , بیشتر کاربران را کودکان دبیرستانی و نوجوان تشکیل می دادند. این برنامه پرطرفدار توانست هفته ها در صدر لیست دانلود های جهانی , جایگاه خود را حفظ کند. شرکت موسس این برنامه در مصاحبه خود اعلام کرد : هدف ما از تولید این برنامه , ایجاد محیطی سالم و امن برای نوجوانان است , اگر از طریق این اپلیکیشن بتوانیم سلامتی نوجوانان را در سراسر جهان بهبود ببخشیم یعنی در مسیر خود موفق بوده و به هدفمان رسیده ایم.

خبری از جزئیات و اطلاعات مالی این قرارداد در اختیار ما نیست اما آن چه که tech Crunch اعلام کرده این است که این دو شرکت بر مبلغی کمتر از 100 میلیارد دلار به توافق رسیده اند. چهار موسس مشترک این محصول بیر، اریک هازارد (Erik Hazzard) ، کایل زاراگوزا (Kyle Zaragoza) و نیکولاس داکدودان(Nicolas Ducdodonn)  حق رفت و آمد به دفتر اصلی و مرکزی فیس بوک را خواهند داشت , این مورد به صورت کتبی در قرارداد ذکر شده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شکایت بلک بری از فیس بوک!

نظرات در مورد : اپلیکیشن thb توسط فیس بوک خریداری شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *