انتشار تصویری از گوشی OnePlus Ace 2 Dimensity Editon

انتشار تصویری از گوشی OnePlus Ace 2 Dimensity Editon

پرچمدار گوشی هوشمند OnePlus 11 فقط در بازار بین المللی منتشر شد. این تلفن هوشمند فوق العاده خوب در بازار عمل کرد و بسیاری از افراد آن را “بازگشت OnePlus قدیمی” عنوان کردند. این برند اکنون در حال آماده سازی برای رونمایی از تلفن هوشمند دیگر در بازار چین است که همچنین میراث کشویی هشدار دهنده OnePlus – Alert را نیز باز می گرداند. OnePlus قبلاً کشویی هشدار را از برخی از تلفن های هوشمند خود حذف کرده بود ، اما به نظر نمی رسد که در مورد مدل های آینده اینگونه باشد.

طبق یک شایعه آنلاین اخیر ، تلفن هوشمند آینده در زیر OnePlus Ace 2 قرار می گیرد. با وجود قرار گرفتن در پایین ، یک بدنه شیشه ای و یک کشویی هشدار خواهد داشت. این خبر عالی برای طرفداران OnePlus است. این تلفن توسط نام CodeName PHP110 تعیین می شود. به نظر می رسد OnePlus Nord 2 بسیار شبیه به طراحی کلی تلفن های هوشمند در نمایشگرهای فاش شده است. همچنین ، با توجه به اینکه ممکن است به عنوان نسخه Dimensal OnePlus ace2 اولین بار نباشد ، ممکن است در واقع OnePlus Nord 3 باشد. این اطلاعات را با یک دانه نمک بگیرید ، هرچند که هیچ چیز تأیید نشده است.

با این وجود ، چیپست MediaTek Dimchens 9000 برای برقراری تلفن هوشمند گزارش شده است. این صفحه نمایشی 6.7 اینچی AMOLED دارد که از کمبود فرکانس بالا در 2160 هرتز پشتیبانی می کند و وضوح 2772 x 1240 پیکسل دارد. این یک پنل مسطح استاندارد با حاشیه های کم در اطراف صفحه نمایش خواهد بود. این دستگاه دارای یک شارژر سیم کشی سریع 80W و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک لنز فوق العاده 8 مگاپیکسلی ثانویه و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در تنظیم دوربین پشتی تلفن هوشمند قرار دارد. این تلفن هوشمند تا 16 گیگابایت رم مجهز خواهد شد.

همانطور که ادعا شده است که در زیر OnePlus Ace 2 قرار خواهد گرفت ، این همچنین بدان معنی است که قیمت آن کمتر از Ace 2 خواهد بود. جالب است بدانید که چگونه OnePlus قیمت اسباب بازی را قیمت می کند. بنابراین این تنها چیزی بود که ما مجبور شدیم در مورد نسخه بعدی OnePlus Ace 2 Dimensal Edition یا OnePlus Nord 3.

بیشتر بخوانید  اوپو، وان پلاس و ریلمی به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک روی می آورند

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویری از گوشی OnePlus Ace 2 Dimensity Editon

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *