دستیار شخصی Gemini؛ نسل جدید کامپیوترهای جیبی

Gemini

امسال در نمایشگاه CES 2018 شاهد محصولات فوق العاده ای بودیم که واقعا در دنیای دیجیتال تحولات بسیار زیادی را ایجاد خواهند کرد و تقریبا تمامی دستگاه های رونمایی شده فوق العاده پیشرفته می باشند که قطعا برای بسیاری از افراد سودمند خواهند بود. امروزه شاهد معرفی یک کامپیوتر جیبی هوشمند به نام Gemini بودیم که کارایی یک لپ تاپ را برای کاربران دارا می باشد اما از لحاظ ابعادی به اندازه ی یک گوشی موبایل است!

Gemini

Planet Computers که یکی از استارتاپ های قدرتمند بریتانیایی است در نمایشگاه CES 2018 از یک لپ تاپ کوچک به نام Gemini رونمایی به عمل آورد که این دستگاه کارایی یک لپ تاپ را در ابعاد کوچک برای کاربران فراهم می آورد. اگر کمی به ظاهر این دستگاه نگاه بیندازید، قطعا به یاد دستیار های دیجیتالی PDA در دوران پیش از تولید گوشی های هوشمند می افتید.

Gemini

این گجت یک دستگاه اندرویدی تاشو با صفحه نمایشی عریض با نسبت نمایشگر 18:9 و وضوح تصویر Full HD به همراه یک صفحه کلید کوچک می باشد. قلب تپنده ی این دستگاه هوشمند را یک پردازنده ی 10 هسته ای Helio X27 به همراه یک رم 4 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 4220 میلی آمپر تشکیل می دهد. این کامپیوتر جیبی دارای دو درگاه USB-C است و ضخامت این دستیار شخصی 15.1 میلی متر و دارای وزنی معادل 308 گرم می باشد.

Gemini

این گجت فوق العاده در دو مدل مجهز به Wifi و نسل چهرم شبکه های موبایل (LTE) عرضه می گردد و در بخش نرم افزاری دو سیستم عامل دبیان لینوکس و اندروید 7.1 را به طور همزمان اجرا می نماید. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، این گجت با صفحه کلید فیزیکی خود برای افرادی که علاقه ی زیادی به لپ تاپ های جیبی دارند، مناسب می باشد و ویژگی مهم آن قابلیت حمل آسان آن می باشد.

این کامپیوتر کوچک به زودی با قیمت 399 دلار در سایت ایندی گوگو قابل دسترس افراد خواهد بود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دستیار شخصی Gemini؛ نسل جدید کامپیوترهای جیبی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *