اولین تصویر و اطلاعات گوشی Y55s ویوو فاش شد

اولین تصویر و اطلاعات گوشی Y55s ویوو فاش شد

اخیراً یک گوشی Vivo با شماره مدل V2164A توسط 3C چین تأیید شده است. فهرست پایگاه داده IMEI نیز پیشتر این گوشی را تایید کرده و در دیتابیس خود قرار داد و مشخص شد که این دستگاه با نام Vivo Y55s در بازار عرضه می شود. اکنون، لیستی از این تلفن در وب سایت China Telecom ظاهر شده که طراحی و مشخصات کلیدی دستگاه را افشا می کند.

طبق این فهرست، گوشی دارای طراحی جذاب و مشخصات کلیدی میان رده است. در این فهرست همچنین اشاره شده است که ویوو Y55s در 4 دسامبر معرفی و به بازار چین خواهد رسید و مشخص نیست چه زمانی در سایر نقاط به فروش می رسد.

ابعاد این محصول ویوو 161×75×9 میلی‌متر و وزن آن 199 گرم است. گذشته از آن باید به صفحه نمایش 6.58 اینچی LCD با طراحی ناچ هم اشاره کرد که وضوح Full HD+ را ارائه می دهد. ناچ نمایشگر یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده و در پنل عقب آن یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز کمکی 2 مگاپیکسلی هم تعبیه شد.

همچنین باید به پردازنده Dimensity 700 هم پرداخت که پیشتر در پایگاه های داده برای دستگاهی با شماره مدل MT6833 لیست شده و آن دستگاه چیزی نیست جز ویوو Y55s. این دستگاه ممکن است در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. Vivo Y55s دارای یک باتری پرظرفیت 6000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. طبق لیست 3C این گوشی، از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند.

نام برده همچنین شامل سیستم عامل اندروید 11 هم می شود و عجیب است که ویوو برنامه ای برای ارتقا به اندروید 12 ندارد. در بخش ارتباطی دستگاه باید به پشتیبانی از دو سیم کارت، Wi-Fi، بلوتوث، پورت USB-C و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد.

ناگفته نماند که ویوو حسگر اثرانگشت را در قسمت جانبی دستگاه تعبیه کرد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا چینی ها بزودی محصول جدید خود را معرفی و عرضه کنند. این اسمارتفون گزینه رده میانی بوده و طراحی جدید و در عین حال کلیشه ای صنعت تلفن هوشمند را یدک می کشد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی ویوو S17 Pro

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا ویوو در آینده نزدیک با معرفی Y55s به شایعات پایان دهد. گوشی که ویژگی های برجسته داشته و می تواند نظر مخاطب را جلب سازد. انتظار داریم Y55s ویوو با قیمت کمتر از 250 دلار به فروش برسد و گزینه ای چندان گران قیمت نخواهد بود و رقیب سرسخت برای رقبا چینی است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اولین تصویر و اطلاعات گوشی Y55s ویوو فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *