هدفون وان پلاس BUDS PRO 2 بزودی از راه می رسد

هدفون وان پلاس BUDS PRO 2 بزودی از راه می رسد

هدفون آینده OnePlus Buds Pro 2 TWS به صورت رندرهای طراحی لو رفته به صورت آنلاین مشاهده شده است. طبق گزارش‌ها، OnePlus خود را برای عرضه قریب‌الوقوع جدیدترین هدفون واقعا بی‌سیم خود آماده می‌کند.

برای یادآوری، OnePlus Buds Pro اصلی در سال 2021 رسمی شد. بنابراین، به نظر می رسد OnePlus Buds Pro 2 در آستانه شکستن پوشش قرار دارد. جزئیات مربوط به جدول زمانی راه اندازی OnePlus Buds Pro 2 اخیرا توسط Mukul Sharma افشا شده است. اکنون، نشت جدیدی از طراحی هدفون های قریب الوقوع OnePlus Buds Pro 2 TWS فاش شده است.

توسعه دهنده Kuba Wojciechowski این رندرهای طراحی با وضوح بالا از OnePlus Buds Pro 2 را با 91mobiles به اشتراک گذاشته است. قابل توجه است که هدفون های TWS آینده شباهت زیادی به نسل قبلی خود دارند. جفت هدفون TWS ممتاز آینده ممکن است به زودی راهی بازار هند شود. قبل از عرضه، رندرهای طراحی OnePlus Buds Pro 2 در اینترنت ظاهر شده است.

طبق رندرهای فاش شده، Buds Pro 2 شبیه بادز پرو اصلی خواهد بود. همچنین، رندرهای طراحی تایید می‌کنند که TWS جدید با رنگ سبز زیتونی در دسترس خواهد بود. این گزارش قبلی را تایید می کند که نشان می داد Buds Pro 2 یک نوع سبز جدید دریافت می کند. هدفون‌های هدفون ممکن است در رنگ‌های سفید و مشکی نیز عرضه شوند.

قسمت بیرونی هر هدفون دارای یک میکروفون است. علاوه بر این، طراحی کیس شارژ به صورت آنلاین ظاهر شده است و یک کیس سنگریزه مانند مانند Buds Pro اصلی را به نمایش می گذارد. قابل ذکر است که قاب شارژ دارای روکش مات و Dynaudio و همچنین برند OnePlus است. گذشته از این، طبق گزارش ها، Buds Pro 2 دارای درایورهای دوگانه 11 و 6 میلی متری خواهد بود.

این هدفون ها همچنین از ANC تا 45 دسی بل پشتیبانی می کنند. اکنون، ایربادهای TWS زمانی که ANC روشن است، عمر باتری تا شش ساعت را ارائه می دهند. با این حال، می توانید با خاموش کردن ویژگی ANC، عمر باتری را تا 9 ساعت افزایش دهید. به همین ترتیب، زمانی که ANC خاموش است، می توانید تا 38 ساعت عمر باتری با جعبه شارژ داشته باشید.

با استفاده از ANC، هدفون ها عمر باتری 22 ساعته را با جعبه شارژ ارائه می دهند. علاوه بر این، هدفون ها دارای سه میکروفون هستند و از کدک LHDC 4.0 پشتیبانی می کنند. Buds Pro 2 از صدای فضایی و پشتیبانی ANC تطبیقی ​​برخوردار است. در نهایت، تنها با 10 دقیقه شارژ می توانید تا سه ساعت عمر باتری داشته باشید.

بیشتر بخوانید  وان پلاس 12 از راه رسید و معرفی شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون وان پلاس BUDS PRO 2 بزودی از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *