انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Edge 30 Ultra

موتورولا رویدادی را در 8 سپتامبر برای رونمایی از گوشی های هوشمند جدید سری Edge برنامه ریزی کرده است. این شرکت هنوز نام این گوشی‌های هوشمند را فاش نکرده، اما انتظار می‌رود یکی از آنها Edge 30 Ultra باشد که در ویدیوی رسمی منتشر شده توسط افشاگر معتبر Evan Blass افشا شد و طراحی و مشخصات کلیدی Edge 30 Ultra را هم لو داد.

موتورولا اج 30 اولترا یک صفحه نمایش POLED با حفره دوربین در وسط داشته و در عقب نیز شاهد سه حسگر دوربین هستیم که با محوریت دوربین 200 مگاپیکسلی می تواند گوشی برجسته در بحث تصویربرداری باشد. Edge 30 Ultra از چیپست Snapdragon 8+ Gen 1 قدرت گرفته و دارای شارژ 125 واتی است که می تواند انرژی یک روز را در هفت دقیقه تامین کند. گزارش تازه انتشاریافته به ما می‌گوید شارژ 7 دقیقه‌ای تا 12 ساعت عمر باتری را برای «کاربران متوسط» فراهم می‌کند. با این حال، هیچ اشاره ای به ظرفین باتری نشد.

این گوشی هوشمند از طریق درگاه USB-C شارژ می شود و از Dolby Atmos پشتیبانی می کند. به نظر می رسد Motorola Edge 30 Ultra نسخه ای از Moto X30 Pro باشد که در حال حاضر فقط در چین به فروش می رسد. اگر این درست باشد، صفحه نمایش 6.7 اینچی 144 هرتزی با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر، دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی خواهد داشت.

انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Edge 30 Ultra

این گوشی هوشمند دارای یک باتری 4610 میلی آمپر ساعتی با شارژ بی سیم 50 واتی است و همچنین برای تجربه صوتی فراگیرتر، بلندگوهای استریو دریافت خواهید کرد. به هر حال جهت کسب جزئیات تکمیلی باید منتظر ماند.

در اخباری مرتبط مدتی قبل با لیست Geekbench برای موتورولا اج 30 نئو (معروف به اج 30 لایت) آینده مواجه شدیم و پیشتر به لطف مجموعه ای تصاویر جدید از گوشی در هر چهار گزینه رنگی، جزئیات بیشتری در مورد طراحی این گوشی داریم. Evan Blass و 91mobiles رنگ‌های Black Onyx، Very Peri، Aqua Foam و Ice Palace گوشی Edge 30 Neo را برای ما به ارمغان می‌آورند.

انتظار می رود موتورولا اج 30 نئو با صفحه نمایش 6.28 اینچی POLED با وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز معرفی شود. این گوشی احتمالا با چیپست اسنپدراگون 695 کوالکام در کنار 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  مشخصات کامل گوشی Razr 40 موتورولا افشا شد

یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با OIS در عقب داشته با حسگر اولتراواید 13 مگاپیکسلی همراه می شود و همچنین باید به باتری 4020 میلی آمپرساعتی با شارژ سریع 30 واتی اشاره کرد. انتظار داریم در هفته نخست ماه سپتامبر شرکت موتورولا این محصول را معرفی کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی موتورولا Edge 30 Ultra

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *