جزئیات تازه از تبلت REALME PAD منتشر شد

جزئیات تازه از تبلت REALME PAD منتشر شد

چیزی تا رونمایی کامل تبلت REALME PAD باقی نمانده و تابه حال نیز شرکت چینی اطلاعات فراوانی درباره این محصول خود که اولین تبلت محسوب می شود، آشکار کرده و برای رونمایی کامل باید منتظر ماند.

از ابتدای سال، ما شایعاتی در مورد تبلت آینده از  Realme Pad مشاهده کردیم. این دستگاه چند ماه پیش تأیید شد و سرانجام قرار است در این ماه رونمایی شود. جالب اینجاست که این دومین محصول از Realme است که امسال در رده کاملاً جدید عرضه می شود. در ماه گذشته، سرانجام این برند اولین لپ تاپ خود را در قالب سری Realme Book رونمایی کرد. شایعه شده بود که این دو دستگاه با هم عرضه می شوند. با این حال، Realme مجبور شد این تبلت را برای یک ماه دیگر به تعویق بیاندازد.

به تازگی یکی از مدیران ارشد ریلمی یعنی Madhav Sheth اطلاعاتی مربوط به دستگاه را در توییتر فاش کرد. طبق جدیدترین جزئیات، Realme Pad دارای یک باتری بزرگ 7،100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی است. اگرچه این باتری 7100 میلی آمپری بزرگ به نظر رسیده، اما برخی ویژگی دیگر هم در کار است.

Realme Pad دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی با وضوح 2000 در 1200 پیکسل است. این رزولوشن فراتر از 1080 پیکسل معمولی بوده و صفحه نمایش بزرگی دارد، بنابراین ممکن است باتری این دستگاه در مقایسه با گوشی ها چندان ظرفیت بالا محسوب نشود. به هر حال، این شرکت وعده 12 ساعت پخش محتوا با یک بار شارژ را داده است. چنین ویژگی برای کسانی که می خواهند تبلتی با عمر باتری طولانی داشته باشند و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند و به پورت USB-C هم مجهز باشد، گزینه ایده آل است.

جزئیات تازه از تبلت REALME PAD منتشر شد

همچنین نسبت صفحه نمایش به بدنه این تبلت 82.5 درصد بوده که بسیار مناسب است. تبلت جدید وزن بالایی نداشته و ضخامت آن هم به 6.9 میلیمتر می رسد. کسانی که به دنبال تبلت رده بالا و خوش قیمت هستند، بی شک محصول آینده ریلمی آنها را شگفت زده می سازد. Realme Pad، با توجه به نتایجی که در Geekbench فاش شده، دارای پردازنده مدیاتک Helio G80 هشت هسته ای خواهد بود. این همان تراشه ای است که در دستگاه هایی مانند Redmi 9 سال گذشته Xiaomi شاهد بودیم. این پردازنده دارای دو هسته ARM Cortex-A75 با فرکانس 2 گیگاهرتز و شش هسته ARM Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. تراشه گرافیکی آن هم Mali-G52 MC2 بوده و می تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد. همانطور که گفته شد، محصول آینده ریلمی یک مدل رده بالا و گران قیمت نیست و Realme با هدف عرضه یک مدل اقتصادی و کارآمد این محصول را عرضه می کند. Helio G80 عملکرد مناسب برای کارهای استاندارد و بازی های را در کاربری متوسط ارائه می دهد. ما معتقدیم که Realme به دنبال عرضه تبلتی بوده که در کنار پخش محتوا با کیفیت مناسب، قیمت چندانی هم به دنبال نداشته باشد.

بیشتر بخوانید  مشخصات کلیدی تبلت Realme Pad مشخص شد

بنابراین ریلمی پد یک گزینه برجسته با صفحه نمایش 10 اینچی به حساب می آید. علاوه بر Realme Pad، برند چینی در ماه جاری از گوشی های هوشمند Realme 8i و Realme 8s 5G رونمایی خواهد کرد. تلفن های هوشمند جدید در 9 سپتامبر رونمایی می شوند و ما انتظار داریم Realme Pad نیز در همین رویداد رونمایی کامل آن انجام گیرد. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند و مشخص شود این شرکت چه برنامه ای در سر دارد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جزئیات تازه از تبلت REALME PAD منتشر شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *