انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی Honor 80 GT

انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی Honor 80 GT

Honor 80 GT قرار است در تاریخ 26 دسامبر در چین عرضه شود. Honor Pad V8 Pro همراه آن خواهد بود. قبل از اعلام آنها، این برند ویژگی های این دو محصول را به اشتراک گذاشته است. در عین حال، نشت اطلاعات نیز جزئیاتی را در مورد آنها فاش کرده است.

بیایید بررسی کنیم که تیزرها و افشاگری های رسمی در مورد Honor 80 GT آینده تا کنون چه می گویند. Honor 80 GT در طراحی با مدل های معمولی Honor 80 متفاوت خواهد بود. همانطور که در Digital Chat Station، یک قاب پلاستیکی برای پایین نگه داشتن هزینه وجود دارد. علاوه بر این، این دستگاه دارای دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی سونی IMX800 است که در اوایل سال جاری در سری آنر 70 استفاده شده بود. این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی عرضه خواهد شد که حتی چند روز پیش توسط 3C فاش شد.

کارشناس اطلاعات همچنین فاش می کند که این تلفن دارای یک صفحه نمایش OLED با سوراخ مرکزی است. این صفحه نمایش تخت دارای وضوح +FHD و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. از سوی دیگر، تیزرهای رسمی از طراحی Honor 80 GT رونمایی کرده اند. این گوشی در دو رنگ و یک نسخه ویژه وارد بازار خواهد شد.

این برند همچنین حضور چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 را تایید کرده است. این دستگاه ممکن است نرم افزار MagicOS 7 مبتنی بر Android 13 را بوت کند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، Digital Chat Station نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند می‌تواند با قیمتی در حدود 3000 ین به فروش برسد. اگر این اتفاق درست باشد، آنر 80 GT می تواند یکی از بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار قاتل باشد.

ما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول در روزهای آینده هستیم. تا آن زمان، نظرات خود را در مورد آن در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید. انتظار داریم بزودی جزئیات بیشتری منتشر شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی Honor 80 GT

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *