همکاری لنوو و استون مارتین برای طراحی سیستم ورکستیشنی

همکاری لنوو و استون مارتین برای طراحی سیستم ورکستیشنی

همیشه تقاضای زیادی برای ایستگاه های کاری پیشرفته وجود دارد. اینها نه تنها عملکرد فوق العاده سریعی را ارائه می دهند، بلکه در بارهای سنگین نیز عالی هستند. اما بسیاری از پیشنهادات فعلی آن چیزی را که لازم است در محیط های کاری مدرن ترکیب کنند، ندارند. خب، لنوو تصمیم گرفت آن را تغییر دهد.

لنوو با استون مارتین ThinkStation PX، P7 و P5 را معرفی کرد که همگی دارای پردازنده‌های سریع و با شاسی چشم نواز هستند. در واقع، به جرات می توان گفت که این ایستگاه های کاری زیباترین ایستگاه های موجود در بازار هستند. اما سوال اصلی این است که عملکرد آنها چقدر خوب است؟

تمام ایستگاه های کاری جدید Lenovo ThinkStation با جدیدترین و بهترین پردازنده های Intel Xeon Scalable عرضه می شوند. CPU ها با نام رمز Sapphire Rapids، آنچه را که برای پاسخگویی به بارهای کاری بسیار لازم است، دارند. و به لطف مشارکت استون مارتین، ایستگاه های کاری در ایجاد حس سرعت شکست نخواهند خورد.

استون مارتین به زبان طراحی سری Lenovo Think پایبند است. همه ایستگاه های کاری با طراحی نمادین قرمز و مشکی ترکیب می شوند. با این حال، یک لمس برتری در طراحی وجود دارد. این سیستم ها دارای یک سیستم خنک کننده سه کاناله بازطراحی شده با گریل سه بعدی با دهانه های هواکش نسبتا بزرگ هستند.

علاوه بر آن، ایستگاه‌های کاری جدید لنوو دارای طراحی ماژولار و بدون ابزار هستند که هدف آن آسان‌تر کردن ارتقاء و تعمیر است. به غیر از آن، ایستگاه‌های کاری دارای پردازنده‌های گرافیکی پیشرو در کلاس Nvidia RTX 6000 هستند. در واقع برای PX و P7 به ترتیب قادر به استفاده از چهار و سه پردازنده گرافیکی خواهید بود.

برای Lenovo ThinkStation P5، Nvidia RTX A6000 دریافت می کنید. از آنجایی که این مدل یک گزینه سطح ابتدایی است، نمی توانید از GPU که دریافت می کنید شکایت کنید. اما، هی، ایستگاه کاری دارای پردازنده 24 هسته ای Intel Xeon W است، که به این معنی است که شما همچنان عملکرد فوق العاده سریعی خواهید داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ لنوو ThinkPad S2 Yoga معرفی شد

نظرات در مورد : همکاری لنوو و استون مارتین برای طراحی سیستم ورکستیشنی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *