افشا مشخصات کلیدی آنر 90 پرو

افشا مشخصات کلیدی آنر 90 پرو

گفته می شود که Honor در حال کار بر روی سری گوشی های هوشمند Honor 90 است. برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که سری آنر 90 در ماه می معرفی می‌شود و تا اواسط ژوئن نیز به فروش خواهد رسید. به تازگی افشاگر مطرح DCS، جزئیات کلیدی درباره گوشی Honor 90 Pro را فاش کرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، برترین مدل در سری آنر 90 که به نظر می رسد آنر 90 پرو باشد، همان مشخصات اصلی مدل قبلی یعنی آنر 80 پرو را خواهد داشت. 80 پرو از چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 قدرت می گرفت. همان تراشه احتمالاً Honor 90 Pro را قدرت می بخشد.

این افشا همچنین بیان می‌کند که صفحه نمایش Honor 90 Pro از وضوح 1.5K و کاهش نور با فرکانس بالا پشتیبانی می‌کند. تا آنجا که به طراحی صفحه نمایش مربوط می شود، دارای لبه های خمیده و حفره دوربین سلفی دوگانه در جلوست. به نظر می رسد که گوشی هوشمند ممکن بوده صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED آنر 80 پرو را حفظ کرده که رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز  دارد.

DCS همچنین گفته که Honor 90 Pro دارای دوربین اصلی SK5HP3 است که عکس‌های کمی بهبود یافته نسبت به قبل ثبت می‌کند. برای یادآوری، آنر 80 پرو به دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی مجهز شد. این چیزی نیست جز یک نسخه سفارشی از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ SK5HP3. این احتمال وجود دارد که آنر 90 پرو همچنان از همان دوربین اصلی 160 مگاپیکسلی استفاده کند.

جزئیات دیگر آنر 90 پرو هنوز فاش نشده است. اطلاعات‌دهنده ادعا کرد که نسبت به اوپو Reno 10 Pro+ که انتظار می‌رود دارای تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 باشد، پایین‌تر خواهد بود. در اخباری مرتبط شرکت آنر مشغول توسعه گوشی های هوشمند متعددی بوده و به تازگی تصاویر زنده گوشی آنر X50i منتشر شد. Honor در حال آماده شدن برای عرضه گوشی میان رده Honor X50i برای بازار چین است. هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ رونمایی وجود ندارد، اما از آنجایی که قبلاً توسط TENAA تأیید شده، به نظر می رسد که ممکن است در ماه جاری از راه برسد. پیش از رونمایی مورد انتظار، کارشناس WHYLAB تصاویر زنده Honor X50i را به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید  سری نوت بوک Honor MagicBook X معرفی شد

برخی از تصاویر مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرده اند. گوشی Honor X50i را می‌توان با نمایشگر حفره دار در جلو شاهد بود. به نظر می رسد طراحی های پشت آنر 70 پرو و آنر 80 الهام بخش پنل عقب X50i باشد. همچنین انتظار داریم در رنگ متنوع مشکی و آبی از راه برسد. مشخص نیست که آیا این دستگاه در رنگ های دیگر موجود خواهد بود یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا مشخصات کلیدی آنر 90 پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *