تخفیف ۷۰ درصدی شاتل موبایل برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت به مناسبت روز پدر

شاتل موبایل

به مناسبت روز پدر، شاتل موبایل تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت ارائه می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، از تاریخ ۴ تا ۶ بهمن ماه، علاقه‌مندان می‌توانند از تخفیف‌های استثنایی خرید سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل بهره‌مند شوند. همچنین، تمامی مشترکان نیز امکان خرید بسته‌های اینترنت با تخفیف را دارند. برای فعال‌سازی این تخفیف‌ها، کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #۳*۱* از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل یا از طریق اپلیکیشن “شاتل موبایل من” و سیستم مدیریت اینترنتی حساب شاتل موبایل اقدام کنند.

شاتل موبایل به عنوان تنها اپراتور دانش‌بنیان تلفن همراه در ایران، امکان اتصال به شبکه هر سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور را به مشترکان سیم‌کارت هوشمند خود فراهم می‌کند. با استفاده از فناوری نوآورانه و انحصاری “سیم‌کارت هوشمند”، شبکه رادیویی باکیفیت‌ترین در هر منطقه به ‌صورت هوشمند انتخاب می‌شود.

شاتل موبایل راهکار “انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان” را در سراسر کشور پیاده‌سازی کرده است. این راهکار به مشترکان شاتل موبایل امکان می‌دهد علاوه بر انتخاب هوشمند شبکه، با شماره گیری کددستوری #۸*۱* یا از طریق مدیریت اینترنتی حساب یا اپلیکیشن “شاتل‌ موبایل من”، اطلاعات اتصال به شبکه رادیویی میزبان را مشاهده کنند و از میان سه اپراتور دارای شبکه رادیویی کشور، شبکه مطلوب خود را انتخاب کنند. در ضمن، شاتل موبایل امکانات متنوعی مانند انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، اشتراک رایگان سرویس فیلم و سریال نماوا، تعرفه ویژه مصرف آزاد و بسته‌های اینترنت همراه و ترکیبی را نیز برای مشترکان خود فراهم کرده است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب و خرید شماره‌های رند و عادی رنج جدید می‌توانند علاوه بر امکان مراجعه حضوری به بیش از ۴۰۰۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش شاتل موبایل در سراسر کشور، از طریق فروشگاه اینترنتی شاتل موبایل و یا تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ اقدام نمایند.

/پایان خبر/

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تخفیف ۷۰ درصدی شاتل موبایل برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت به مناسبت روز پدر

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *