گروه تاتا به زودی برای اپل در هند آیفون می سازد

گروه تاتا به زودی برای اپل در هند آیفون می سازد

اپل به تازگی سری آیفون های 2022 خود را معرفی کرده است که سری آیفون 14 هستند. این جدیدترین نسل از گوشی های هوشمند پرچمدار این برند است و به نظر می رسد که شریک عرضه آن در هند گروه تاتا خواهد بود.

طبق گزارش بلومبرگ، تامین‌کننده تایوانی غول کوپرتینویی Wistron Corp و Tata Group در حال مذاکره برای ایجاد یک سرمایه‌گذاری مشترک برای تولید آیفون هستند. به عبارت دیگر، تاتا می تواند اولین شرکت هندی باشد که آیفون را در منطقه تولید می کند. برای کسانی که نمی دانند، شرکت هندی به خاطر تعدادی از تجارت ها شناخته شده است، که از نمک گرفته تا فولاد و حتی نرم افزار نیز گسترش می یابد. اکنون، به نظر می رسد که در حال تنوع بخشیدن به فعالیت های خود به صنعت دیگری است.

منابع نزدیک به این گزارش افزودند: «هدف این است که تاتا را به نیرویی در تولید فناوری تبدیل کنیم و شرکت نمک به نرم‌افزار هندی می‌خواهد از تخصص شرکت تایوانی در توسعه محصول، زنجیره تأمین و مونتاژ بهره ببرد». متأسفانه، ساختار معامله جوینت ونچر و سایر جزئیات دقیق تر مانند سهامداران هنوز در حال حاضر مشخص است. اگرچه، احتمالاً ممکن است شامل خرید سهام شرکت هندی در عملیات هندی Wistron باشد.

همچنین این امکان وجود دارد که تاتا برای ساختن یک مرکز مونتاژ جدید در هند وارد میدان شده باشد. اپل از سال 2017 اقدام به تولید آیفون در این منطقه کرده است، بنابراین تعجب آور نخواهد بود که اگر قصد دارد مقیاس تولید خود را گسترش دهد زیرا قبلاً تلاش کرده است زنجیره تامین خود را به مناطق خارج از چین متنوع کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود اپل آیا با تاتا در زمینه تولید آیفون همکاری خواهد کرد یا خیر.

این کمپانی هندی از شرکت های بزرگ در تولید محصول بوده و باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت iPad mini 7 از صفحه نمایش پروموشن 120 هرتزی برخوردار نیست

نظرات در مورد : گروه تاتا به زودی برای اپل در هند آیفون می سازد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *