افشا اطلاعات جدید از گوشی IQOO 11 PRO

افشا اطلاعات جدید از گوشی IQOO 11 PRO

جدول زمانی عرضه گوشی هوشمند iQOO 11 Pro در هند و تعداد بی شماری از مشخصات کلیدی قبل از عرضه به صورت آنلاین منتشر شده است. iQOO در آستانه رونمایی از گوشی های هوشمند جدید سری 11 برای بازار هند است. شایان ذکر است، این سری پرچمدار احتمالاً از تلفن های هوشمند استاندارد iQOO 11 و iQOO 11 Pro تشکیل می شود. طبق گزارش ها، iQOO در حال برنامه ریزی برای عرضه iQOO 11 Pro برای اولین بار در چین است. با این حال، این گوشی در بازارهای دیگر نیز وارد بازار خواهد شد.

گزارش جدیدی در مورد جدول زمانی عرضه گوشی هوشمند iQOO 11 Pro 5G در هند روشن شده است. احتمالاً گوشی iQOO مملو از ویژگی‌ها در سال جاری وارد قفسه‌های فروشگاه‌های کشور نخواهد شد. بنابراین، طبق گزارش ها، عرضه iQOO 11 Pro 5G هند در اوایل سال 2023 انجام خواهد شد. برای یادآوری، پاراس گوگلانی، کارشناس اطلاعات، اشاره کرد که iQOO در حال آماده شدن برای عرضه سری iQOO 11 به زودی به بازار هند است. علاوه بر این، او فاش کرد که نوع هندی دارای شماره مدل iQOO I2209 است.

اکنون، گزارش جدید GSM Arena نشان می‌دهد که عرضه گوشی هوشمند iQOO 11 Pro در هند برای ژانویه 2023 تعیین شده است. جالب اینجاست که iQOO هنوز در تاریخ عرضه این گوشی در چین مادر است. بنابراین، این شرکت به احتمال زیاد تاریخ راه اندازی هند را به این زودی ها اعلام نخواهد کرد. همچنین، جزئیات در مورد عرضه گوشی هوشمند استاندارد iQOO 11 در هند هنوز کمیاب است. ماه گذشته، مشخصات گوشی هوشمند iQOO 11 Pro توسط راهنمایی‌کننده قابل اعتماد Yogesh Brar فاش شد.

آخرین گزارش همچنین برخی از جزئیات کلیدی تلفن را فاش می کند. به عنوان مثال، نشان می‌دهد که دستگاه با ISP V2 Vivo برای بهبود عکس‌های حالت پرتره و ضبط ویدیو در نور کم عرضه می‌شود. علاوه بر این، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی E6 AMOLED خواهد بود. یک BMW M Motorsports Edition از این گوشی نیز ممکن است در راه باشد. در زیر کاپوت، احتمالاً چیپست Snapdragon 8 Gen 2 آینده را به همراه دارد.

افشای اطلاعات گذشته حاکی از آن است که این گوشی دارای نمایشگری با رزولوشن 2K و نرخ رفرش 120 هرتز خواهد بود. همچنین این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش است. علاوه بر این، ظاهرا این گوشی با حداکثر 12 گیگابایت رم و حداقل 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این دستگاه دارای تنظیمات دوربین سه گانه پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. در جلو، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت. این گوشی از یک باتری 4700 میلی آمپر ساعتی برای کشیدن آب استفاده می کند. در نهایت، این سلول از شارژ سریع 200 واتی خارج از جعبه پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  ظرفیت باتری گوشی iQOO Z6x مشخص شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا اطلاعات جدید از گوشی IQOO 11 PRO

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *