سری iPhone 16 Pro دارای دوربین و نمایشگر جدید هستند

سری iPhone 16 Pro دارای دوربین و نمایشگر جدید هستند

در حالی که اپل مشغول آماده شدن برای عرضه سری آیفون 15 در اواخر سال جاری است، شایعاتی پیرامون مدل های آیفون 2024 منتشر شد. آخرین افشا به برخی از ارتقاهای کلیدی در مدل های آیفون 16 پرو اشاره می کند.

در حال حاضر، غول کوپرتینویی خود را برای عرضه در ماه سپتامبر برای سری آیفون 15 آماده می کند. با این حال، اخیراً اطلاعات جدیدی توسط مارک گورمن از بلومبرگ پیرامون مدل های آیفون 16 پرو و آیفون پرو مکس به اشتراک گذاشته شد. افشا مورد بحث جزئیات مربوط به نمایشگرهای آنها را به اشتراک می گذارد. گورمن اظهار داشت که مدل‌های پرو که در سال 2024 عرضه می‌شوند دارای نمایشگرهای 6.3 و 6.9 اینچی خواهند بود.

به عبارت دیگر، سری آیفون 16 پرو دارای سایز نمایشگر بلندتری نسبت به مدل های قبلی خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده، دو آیفون پرو در سال آینده به میزان “دو دهم اینچ مورب” بلندتر خواهند بود. او همچنین می‌افزاید که این برند حرکت را انجام می‌دهد تا دستگاه‌ها را با محصولات برتر مانند سامسونگ که نمایشگرهای بزرگ‌تری ارائه می‌دهند، رقابتی‌تر کند. قابل ذکر است، این با گزارش قبلی ما بر اساس افشایی از Ross Young در DSCC مطابقت دارد.

به لطف افشا بزرگ‌تر، آیفون‌های پریمیومی آینده احتمالاً می‌توانند باتری‌ بزرگ‌تری داشته باشند. از سوی دیگر، افشایی از Digital Chat Station نشان داد که آیفون 16 پرو و 16 پرو مکس دارای دوربین اصلی 1/1.14 اینچی هستند که احتمالاً سونی IMX903 خواهد بود. اگر این درست باشد، بدان معنی است که ارتقای اصلی دوربین برای آیفون ها از سری آیفون 15 پرو صرف نظر می کند و به مدل های آیفون 16 پرو می رسد.

در اخباری مرتبط سری آیفون 15 انتظار می‌رود اواخر امسال رونمایی شود اما تاریخ دقیق عرضه هنوز مشخص نشده است. حتی قبل از رونمایی آیفون 15، رندرهای آیفون 16 نیز به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. لنزهای دوربین عقب با چیدمان مورب با سری آیفون 13 معرفی شدند و به سری آیفون 14 منتقل، در حالی که انتظار می‌رود سری‌های آینده آیفون 15 نیز چنین طرحی داشته باشند.

به گفته یکی از کاربران توییتر @URedditor، آیفون 16 تا حدودی شبیه به سری آیفون 12 خواهد بود زیرا گفته می‌شود که دارای طرح عمودی است. علاوه بر این، همچنین گفته شد که دارای ویژگی Dynamic Island و پورت USB-C است. همچنین گفته شده که آیفون 16 پرو می تواند دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی باشد در حالی که آیفون 16 پرو مکس می تواند دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی باشد.

بیشتر بخوانید  سرمایه گذاری اپل برای توسعه ی تراشه های تشخیص عمق

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه اپل چیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری iPhone 16 Pro دارای دوربین و نمایشگر جدید هستند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *