دستبند Smart Band 7 Pro راهی بازار جهانی شد

دستبند Smart Band 7 Pro راهی بازار جهانی شد

در یک رویداد جهانی امروز، شیائومی از مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید خود رونمایی کرد. اینها شامل گوشی های هوشمند سری 12T شیائومی، ردمی پد، یک تلویزیون جدید و غیره است. این شرکت همچنین شیائومی اسمارت بند 7 پرو را معرفی کرد. در ماه ژوئیه امسال در چین عرضه شد و نسخه جهانی آن با مشخصات مشابه عرضه می شود. برای دانستن آنچه که دستگاه پوشیدنی خارج از جعبه ارائه می دهد، ادامه دهید.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو دارای صفحه ای مستطیلی با صفحه نمایش 1.64 اینچی AMOLED است. وضوح تصویر 280 در 468 پیکسل و روشنایی 500 نیت را ارائه می دهد. یک ویژگی نمایشگر همیشه روشن و بیش از 180 صفحه ساعت وجود دارد. این دستگاه تا عمق 5 متری در برابر آب مقاوم است. Mi Smart Band 7 Pro دارای یک بند سریع است که در مقایسه با بند قابل تعویض موجود ارتقا یافته است.

در بخش تناسب اندام، شیائومی اسمارت بند 7 پرو به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2 و ردیاب خواب مجهز شده است. این برنامه از 117 حالت تمرینی شامل 14 حالت ورزشی حرفه ای و 10 دوره دویدن پشتیبانی می کند. این دستگاه پوشیدنی همچنین دارای GPS داخلی برای فعالیت در فضای باز بدون نیاز به گوشی هوشمند است.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو از یک باتری 235 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند که گفته می شود با شارژ کامل 12 روز استفاده می کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به NFC، الکسای داخلی، کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند و غیره اشاره کرد.

شیائومی اسمارت بند 7 پرو 99 یورو قیمت دارد. این بند در چندین رنگ بند از جمله بند های عاج، زیتونی، نارنجی، آبی، مشکی، صورتی، سبز کاج و خاکستری ماه ارائه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  جزئیات قیمت و عرضه گوشی Xiaomi 11T Pro فاش شد

نظرات در مورد : دستبند Smart Band 7 Pro راهی بازار جهانی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *