انتشار اپدیت جدید برای Galaxy A12

انتشار اپدیت جدید برای Galaxy A12

گلکسی A12 و  A12 Nacho، به‌روزرسانی امنیتی جدیدی دریافت کرده که پچ امنیتی می 2023 را برای آنها به ارمغان می آورد. در حال حاضر کاربران بسیاری از دارندگان A12 آپدیت را دریافت کردند و نسخه ناچو نیز بزودی دردسترس آن قرار می گیرد.

سامسونگ در حال انتشار آپدیت امنیتی می 2023 برای گلکسی A12 (SM-A125F) در تایلند است. می توان آن را با نسخه نرم افزاری A125FXXS3CWE1 شناسایی کرد. همزمان، به‌روزرسانی ماه می 2023 برای Galaxy A12 Nacho (SM-A127M) در آرژانتین، برزیل، اروگوئه و پرو در دسترس قرار گرفت. این پچ دارای نسخه نرم افزاری A127MUBS9DWE1 است.

به نظر نمی رسد که این آپدیت ویژگی جدیدی را برای Galaxy A12 / A12 Nacho به ارمغان بیاورند. Security نام بازی است و بولتن امنیتی سامسونگ برای ماه می 2023 می گوید که این به روز رسانی در مجموع 72 نقص امنیتی موجود در گوشی ها و تبلت های سامسونگ را برطرف می کند.

در اخباری مرتبط گلکسی A32 آخرین گوشی از سری A3x است که در دو نوع LTE و 5G عرضه شد. مدل LTE اکنون با آخرین به‌روزرسانی ماه می 2023 در نسخه 5G همراه شده است. گلکسی A32 (SM-A325N) اکنون به‌روزرسانی امنیتی ماه را در کره جنوبی دریافت کرد. آپدیت جدید گلکسی A32 پچ امنیتی می 2023 و تعداد انگشت شماری بهبودهای دیگر را به همراه دارد. تغییرات رسمی سامسونگ به بهبود عملکرد Emergency SOS اشاره می کند که اکنون به کاربران امکان می دهد عملکرد شمارش معکوس را روشن یا خاموش کنند.

علاوه بر این، دقت ردیابی مکان اکنون باید بالاتر باشد. جدیدترین آپدیت برای Galaxy A32 LTE دارای نسخه نرم افزاری A325NKSU3DWE3 است و در کره جنوبی روی شبکه های مختلف از جمله KT Corporation، LG Uplus و SK Telecom در دسترس است. البته این آپدیت امنیت گلکسی A32 را بهبود می بخشد. بولتن امنیتی می 2023 که سامسونگ در اوایل این ماه فاش کرد، در مجموع به 72 رفع نقص امنیتی موجود در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های گلکسی اشاره کرد.

سامسونگ احتمالاً در روزها یا هفته های آینده پچ امنیتی می 2023 را برای گلکسی A32 در بازارهای بیشتری ارائه خواهد کرد. حتی نوع 5G نیز ممکن است زودتر آپدیت مشابهی دریافت کند. در حال حاضر، کاربران در بازارهایی که به‌روزرسانی در دسترس است، می‌توانند با باز کردن برنامه تنظیمات گوشی، دسترسی به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب» آن را دانلود کنند.

بیشتر بخوانید  ساخت ساعت های هوشمند بدون گوشی تلفن توسط سامسونگ

انتظار داریم بزودی این آپدیت برای گوشی های بیشتری از سامسونگ منتشر شود. برند کره ای سخت در تلاش پشتیبانی کامل است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار اپدیت جدید برای Galaxy A12

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *