انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی OnePlus 11

انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی OnePlus 11

در اوایل این هفته، گزارش دادیم که وان پلاس احتمالاً OnePlus 11 Pro را به عنوان OnePlus 11 عرضه خواهد کرد. در حالی که مشخص نیست این شرکت چه برنامه‌ای برای مدل پرو دارد. برای تقویت بیشتر این نشت، DCS اطلاعات جدیدی درباره OnePlus 11 به اشتراک گذاشته است.

طبق پست به اشتراک گذاشته شده توسط تیپستر، نمونه مهندسی OnePlus 11 دارای شماره مدل “PHB110” است. این دستگاه دارای صفحه نمایش خمیده 6.7 اینچی LTPO با وضوح 3216×1440p، سوراخ پانچ برای دوربین در گوشه سمت چپ بالا و حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش است. وی همچنین افزود: قاب میانی دستگاه فلزی بوده و دارای لغزنده هشدار سه مرحله ای خواهد بود.

این دستگاه دارای چیپست آینده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود و انرژی را از یک باتری 2500 میلی آمپر ساعتی دو سلولی تامین می کند که ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را تشکیل می دهد. این دستگاه از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می کند. در مورد اپتیک، دستگاه دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

این نشت تقریباً تمام ویژگی‌های کلیدی نسخه آینده را نشان می‌دهد، به استثنای نرخ تازه‌سازی نمایشگر و وضوح دوربین جلو. ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نرخ به‌روزرسانی دستگاه روی 120 هرتز باشد و در مورد دوربین جلو، تعجب‌آور خواهد بود اگر شرکت سنسوری متفاوت از Sony IMX 615 را انتخاب کند که در حال حاضر در OnePlus 10 Pro وجود دارد.

گزارش‌های قبلی اعلام کرده‌اند که انتظار می‌رود OnePlus 11 با 8 گیگابایت / 12 گیگابایت / 16 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شود. در مورد سیستم عامل، احتمالاً OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید 12 خواهد بود. به هر حال باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک وان پلاس این محصول را معرفی کرده و به شایعات آن پایان دهد. بی شک وان پلاس 11 یک پرچمدار فوق العاده خواهد بود که طراحی جذابی دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  وان پلاس 11 با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شد

نظرات در مورد : انتشار اطلاعات بیشتر از گوشی OnePlus 11

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *