بررسی خدمات وبسایت تخصصی سیب کده

بررسی خدمات وبسایت تخصصی سیب کده

فناوری یا تکنولوژی مجموعه روش‌ها و فرآیندهایی است که در تولید کالا یا خدمات و برای تحقق هدف زندگی راحت‌تر بکارگرفته می‌شود ما نیز از گذشته تا به امروز شاهد پیشرفت چشمگیر تکنولوژی بوده‌ایم؛ از اختراع اولین تلفن‌همراه و کامپیوتر گرفته تا رونمایی از اولین ربات‌های انسان‌نما. بطورکلی تاثیر فناوری بر زندگی انسان‌ها و حتی بازارکار به‌گونه‌ای بوده است که مردم برای گذراندن زندگی خود به تکنولوژی نیازمند هستند و امروزه بسیاری از مشاغل حاصل از پیشرفت در تکنولوژی بوده است.

در سرتاسر جهان خدماتی وجود دارد که حاصل از تکنولوژی است و بسیاری از آن‌ها جنبه تفریحی دارند؛ برای مثال کنسول‌های بازی، برنامه‌های خدماتی گوشی‌های هوشمند و غیره اما اصل موضوع اینجاست که هرکدام از این خدمات بها و اشتراکاتی دارند که کاربران بنا بر نیاز خود ملزم به تهیه آن هستند برای مثال اگر کاربری علاقه‌مند گوش دادن به موسیقی است می‌بایست اشتراک یکی از سرویس‌های پخش موسیقی مانند اپل موزیک یا اسپاتیفای را تهیه کند.

وجود مشکل برای پرداخت دلاری

نکته قابل توجه آن است که تمام مردم جهان برای خرید اشتراک خدماتی که از آن گفته شد، به‌راحتی می‌توانند با کارت اعتباری یا گیفت کارت اقدام به تهیه آن کنند اما متاسفانه در کشور ما به‌دلیل وجود تحریم‌های گسترده بانکی کاربران نمی‌توانند به راحتی اقدام به خرید خدمات یا کالا از سایت‌های خارجی کنند و به زبان ساده اجازه نداریم که با بانک‌های خارجی معامله داشته باشیم اما در این میان، با گذشت زمان فروشگاه‌هایی پدیدار شدند که به کمک روش‌های کاملا قانونی توانستند نقش واسطه را میان کاربران ایرانی و بانک‌های خارجی ایفا کنند تا ما نیز بتوانیم از خدمات متنوع جهانی برخوردار شویم.

ما نیز در این مطلب قصد داریم تا به بررسی خدمات وبسایت تخصصی سیب کده بپردازیم که یکی از فروشگاه‌های معتبر است که در زمینه فروش اشتراک برنامه‌هایی نظیر اپل موزیک، اسپاتیفای، یوتیوب، نتفلیکس، اپل تی وی یا حتی آزمون‌های تخصصی زبان انگلیسی فعالیت می‌کند.

معرفی وبسایت سیب کده

پیش از آن‌که بخواهیم به بررسی خدمات وبسایت تخصصی سیب کده بپردازیم در این بخش قصد داریم تا شما را با این فروشگاه و تاریخچه آن آشنا کنیم.

فروشگاه اینترنتی سیب کده (https://sibkade.com) درواقع یک رسانه فارسی در حوزه ارائه خدمات تکنولوژی و اپل است که هدف و رکن اصلی فعالیت آن‌ها احترام به حقوق کاربران است. تیم سیب کده به مدت دوسال تحت عنوان «ایران اسپاتی» در شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و اینستاگرام فعالیت خود را در حوزه فروش انواع اشتراک برنامه‌های پریمیوم و اپل موزیک آغاز کرد و در این مدت زمان کوتاه نیز موفق به کسب اعتماد هزاران کاربر شد.

مزایا خرید خدمات وبسایت سیب کده

  • اولین مزایای این فروشگاه، تنوع بالای خدمات آن است که از فروش اشتراک برنامه‌هایی نظیر اپل موزیک و اسپاتیفای و نتفلیکس و اشتراک ایکس باکس تا ثبت نام در آزمون‌های زبان انگلیسی تخصصی
  • پشتیبانی اختصاصی وبسایت سیب کده تا آخرین روز پایان اشتراک شما
  • فروشگاه سیب کده جزو معدود وبسایت‌هایی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت است.
  • در بخش اشتراک اپل موزیک، تمام اشتراک‌های خریداری شده برروی منطقه آمریکا فعال می‌شود تا کاربران بتوانند از کامل‌ترین آرشیو موسیقی بهره‌مند شوند.
  • تمام فعال‌سازی‌ها از طریق روش فمیلی شیرینگ و برروی اپل آیدی شما و بدون نیاز به پسوورد انجام می‌شود.

بررسی خدمات وبسایت تخصصی سیب کده

پس از آن‌که با ماهیت فروشگاه سیب کده آشنا شدیم وقت آن رسیده که خدمات این موجود در این وبسایت را بررسی کنیم تا دریابیم برای تهیه چه خدماتی می‌توانیم به این فروشگاه مراجعه کنیم. پس با ما همراه باشید.

آزمون‌های زبان انگلیسی

بررسی خدمات وبسایت تخصصی سیب کده

یکی از بخش‌های مهم خدمات وبسایت سب کده، مربوط به ثبت نام در انواع آزمون‌های زبان انگلیسی تخصصی است که در حالت عادی کاربران نمی‌توانند به‌تنهایی اقدام به تهیه آن‌ها کنند.

  • یکی از این آزمون‌ها، آزمون Duolingo است که یک آزمون تطبیقی آنلاین است که میزان تسلط شما بر زبان انگلیسی را می‌سنجد. همچنین این آزمون در دوسال گذشته در بیش‌از 500 دانشگاه و کالج سراسر جهان بعنوان یکی از شرایط پذیرش درنظر گرفته شده است.
  • آزمون بعدی، آزمون GRE که مخفف کلمه Graduate Record Examinations است که درواقع یک آزمون ورودی برای مقاطع تحصیلی تکمیلی در بسیاری از دانشگاه‌های آمریکا و کانادا محسوب می‌شود و یکی شروط پذیرش و ثبت‌نام در این دانشگاه‌ها داشتن نمره این آزمون است.
  • آخرین مورد آزمون CELPIP که مخفف کلمه Canadian English Language Proficiency Index Program است که ابزاری برای سنجش مهارت‌های خواندن، نوشتن، شنیداری و مکالمه فردی است که قصد تحصیل یا مهاجرت به کشور کانادا را دارد.

برنامه‌های کاربردی

آخرین بخش بررسی خدمات وبسایت تخصصی سیب کده مربوط به خرید اشتراک برنامه‌های کاربردی تلفن‌همراه است که از تنوع بالایی نیز برخوردار است.

اشتراک اپل وان

که در اصل مجموعه‌ی کاملی از سرویس‌های اشتراکی شرکت اپل را تشکیل می‌دهد. شما با خرید اشتراک اپل وان از اشتراک‌ برنامه‌هایی نظیر اپل موزیک، اپی تی وی پلاس، اپل آرکید، اپل نیوز پلاس و اپل فیتنس پلاس برخوردار خواهید شد.

اشتراک اپل موزیک

این برنامه درواقع یک سرویس پخش موسیقی است که برای دو سیستم عامل iOS و اندروید در دسترس است. شما با خرید اشتراک اپل موزیک از امکانات بی‌شماری نظیر آرشیو 90 میلیون موسیقی و 30 هزار پلی لیست مختلف، ایستگاه رادیویی زنده و 17 ایستگاه رادیویی اختصاصی، نمایش متن موسیقی، قابلیت جدید Lossless، دانلود و ذخیره 100 هزار موسیقی در آرشیو شخصی، پخش موسیقی به کمک دستیار صوتی اپل و غیره بهره‌مند خواهید شد.

بررسی خدمات وبسایت تخصصی سیب کده

اشتراک اسپاتیفای

این برنامه یکی‌دیگر از سرویس‌های پخش موسیقی محبوب در دنیا است که به دو شکل رایگان (با تبلیغات و امکانات محدود) و پرمیوم در دسترس است. شما با خرید اشتراک این سرویس از شر تبلیغات آزاردهنده رهیی یافته و می‌توانید آهنگ‌ها را بدون محدودیت دانلود کرده یا به‌صورت آنلاین گوش دهید.

اشتراک نتفلیکس

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پخش آنلاین فیلم و سریال است. شما با خرید اشتراک نتفلیکس به تمام محتوای این برنامه دسترسی خواهید داشت و امکان استفاده از زیرنویس فارسی نیز فراهم می‌شود.

یوتیوب پریمیوم

یکی از برنامه‌های محبوب استریم انلاین ویدئویی است که در دو نسخه رایگان و پرمیوم در دسترس است. شما با تهیه اشتراک این برنامه علاوه بر امکان دانلود ویدئوها از شر تبلیغات راحت شده و همچنین اجازه دسترسی به YouTube music را نیز خواهید داشت.

اشتراک فیتنس پلاس

سرویس تناسب اندام اختصاصی اپل است که در آن تمرینات خانگی و کلاس‌های ورزشی مختلف توسط مربیان مجرب برای کاربران در دسترس است. همچین در این برنامه کاربران می‌توانند فعالیت‌های ثبت‌شده در اپل واچ خود را کنترل کنند.

در این مطلب همراه ما بودید تا با وجه تمایز سیب کده نسبت به رقبا آشنا شوید؛ شما می‌توانید برای استفاده از خدمات سیب کده مانند اشتراک اپل موزیک، آزمون‌های زبان انگلیسی و … بر روی https://sibkade.com کلیک کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی خدمات وبسایت تخصصی سیب کده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *