احتمال وجود فیس آیدی در آیفون های 2018

فیس آیدی

یک از موضوعاتی که بسیار مهم می باشد این است که کارایی فیس آیدی در پرچمدار اپل به چه اندازه بوده است؟ آیا آنقدر خوب عمل کرده که اپل بخواهد در محصولات بعدی خود نیز از این امکان استفاده نماید؟ تاکنون فیس آیدی از نظر کاربران نه قابلیت مهم و قابل اعتمادی بوده و نه آنقدرها هم بی کیفیت بوده که نادیده گرفته شود، اما اکنون موضوعی که بسیار مهم می باشد این است که اپل چه تصمیمی در این خصوص دارد؟! آیا از این قابلیت در گوشی های بعدیش نیز استفاده خواهد کرد؟

گزارشات جدید که منتشر شده، حاکی از آن است یکی از تامین کنندگان قطعات کمپانی اپل این طور فکر می کند!. بر طبق گزارشات مالی منتشر شده شرکت Finisar ، یکی از شرکت های تولید کننده ی قطعات، اخیرا کارخانه ای با مساحت 700 هزار فوت مربع را خریداری کرده است. این کمپانی، یکی از کمپانی های تامین کننده ی آرایه‌های حفره عمودی سطحی ساطع‌کننده لیزر با نام VCSEL می باشد که در دوربین TrueDepth و یعنی فیس آی دی از آن استفاده شده است.

خرید یک کارخانه ی تولید توسط Finisar را می توان با عنوان افزایش میزان تولید قطعات یاد کرد و این موضوع در حالی است که این کمپانی قطعات مورد نیاز سایر کمپانی ها را نیز تولید می نماید و بر اساس گزارش منتشر شده این میزان رشد در تولید می تواند اجرایی کردن پروژه ی فیس آیدی در آیفون های 2018 را نیز راحت تر نماید. بر اساس گزارشاتی که اخیرا منتشر شده است گویا کمپانی اپل در صورت تایید این ویژگی توسط کاربران قصد دارد از آن در گجت های آینده ی خود نیز استفاده نماید.

اکنون برای تایید این گزارش تنها باید منتظر بمانیم ولی اینگونه به نظر می رسد که خود کمپانی اپل تمایل زیادی به استفاده از این ویژگی در محصولات آینده دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  براساس آمارها، 64 درصد از آمریکایی ها حداقل دارای یکی از محصولات اپل هستند

نظرات در مورد : احتمال وجود فیس آیدی در آیفون های 2018

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *