سنسور اثر انگشت نوکیا 9 در زیر صفحه نمایش

نوکیا 9

سنسور اثر انگشت نوکیا 9 | یکی از کارخونه هایی که این روزا خبرای زیادی درموردش منتشر میشه، کمپانی نوکیاست چون چیزی تا معرفی پرچمدار جدیدش نمونده و اچ ام دی گلوبال داره شاهکار میکنه …! حالا که نوکیا ام به دنیای موبایل اومده باید تکنولوژی های قدیمی خودش رو هم تغییر بده و بروز بکنه، چون که هنوز نوکیا خیلی راه داره تا به اپل و سامسونگ برسه. احتمالا تو همایش IFA 2018 شاهد معرفی پرچمدار جدید نوکیا باشیم.

یکی از افشاکننده های فضای مجازی به اسم رولند کوانت اطلاعات جدیدی در مورد پرچمدار بعدی نوکیا، یعنی نوکیا 9 توی رسانه ها منتشر کرده که البته هنوز این اسم رو خود اچ ام دی گلوبال تایید نکرده ولی انتظار داریم که این اسم رو انتخاب کنه ؛ البته کد اسمی که داره با اون توسعه پیدا می کنه A1 Plus یا A1P هستش .

نوکیا 9

توی این کنگره ی جهانی موبایلی که همین چند وقت پیش برگزار شد، نوکیای از یه پرچمدار به اسم نوکیا 8 سیروکو رونمایی کرد که کد اسمی که داشته با اون ساخته میشده A1N بود. باید به یه نکته ی مهم هم اشاره کنیم که نوکیا 9 برخلاف نوکیا 8 از پردازنده ی اسنپدراگون 845 می خواد استفاده کنه. یکی از انتظارات دیگه ای که غیر از پردازنده از نوکیا 9 داریم اینه که دوربین اصلی اون هم باید نسبت به نسل های قبلی تغییراتی داشته باشه تا کاربرا رو راضی کنه.

یکی دیگه از ویژگی هایی که در موردش شایعات زیادی گفته شده استفاده از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش هستش که انتظار بی جا ای هم نیست چون از این به بعد توی همه ی پرچمدارا این قابلیت رو میبینیم. اولش فکر میکنیم که شاید نوکیا برای این قابلیت با مشکل روبرو باشه ولی باید بگیم که پنل نازک طراحی شده ی ال جی تونسته مشکل های احتمالی رو برطرف کنه.

 

زوم تک رو همراهی کنید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هوآوی میت 20 مجهز به سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشد

نظرات در مورد : سنسور اثر انگشت نوکیا 9 در زیر صفحه نمایش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *